نظر جالب سرمربی استقلال درباره تقابل رئال مادرید و العین، شفر: خوشحالم با العین هم گروهیم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است ایران می تواند قهرمان جام ملت های آسیا گردد.

نظر جالب سرمربی استقلال درباره تقابل رئال مادرید و العین، شفر: خوشحالم با العین هم گروهیم

به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی استقلال در انتها دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها گفت: رئال مادرید در اروپا یک سبک دیگر دارد و رئال مادریدی که همیشه دیدیم نیست. رئال چهار هفته قبل برابر یک تیم کوچک باخت.

او اضافه نمود: برای العین خوشحالم و آنها دو شانس داشتند. برای فوتبال آسیا خوشحال هستم. این موفقیت برای العین نیست و برای فوتبال آسیا است. در این هفته در این استادیوم دیدارهای خوبی را تماشا کردیم. همه منتظر هستند تا بازی های جام ملت ها را در این کشور ببینند. ما باید در لیگ قهرمانان با العین دیدار کنیم. گروه سختی داریم اما از این بابت خوشحال هستم. ما با العین، الدحیل و الهلال هم گروه هستیم و امشب نیز بازی العین را تماشا کردیم. اگر رئال نتواند العین را شکست دهد، نباید به بازیکنان این تیم حقوق داد.

سرمربی استقلال در انتها این دیدار خاطر نشان کرد: العین برابر ریورپلاته و رئال مادرید نمایش بسیار خوبی داشت و نشان داد تیم خوبی است. ما مانند سال قبل می خواهیم برابر العین نتیجه موفقی کسب کنیم. فصل قبل در دو مسابقه نتیجه گرفتیم و سال جاری نیز می خواهیم این اتفاق را تکرار کنیم.

شفر در ادامه درباره جام ملت های آسیا و تیم ملی ایران اضافه نمود: در گذشته نیز گفتم که ایران تیم بسیار خوبی است و بهتر و بهتر می گردد. به نظر من ایران می تواند برنده جام ملت ها باشد و در کنار سایر تیم ها تیمی مدعی است و می تواند در مرحله اول راحت به مرحله بعد برود. ایران بازیکنان خوبی در داخل کشور دارد و مطمئنا می تواند برنده تورنمنت باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ایران می تواند برنده جام ملت ها باشد، گفت: بله می تواند. ایران برابر ونزوئلا نشان داد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی حضور دارد. از استقلال پنج بازیکن در تیم حضور دارد. سطح لیگ داخلی ایران بسیار بالا رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1420

به "نظر جالب سرمربی استقلال درباره تقابل رئال مادرید و العین، شفر: خوشحالم با العین هم گروهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر جالب سرمربی استقلال درباره تقابل رئال مادرید و العین، شفر: خوشحالم با العین هم گروهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید