نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مناطق حفاظت شده کرمانشاه

به گزارش دور زمین، فریدون یاوری در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: در حوزه مدیریت پساب های شهری بر اساس اطلاعات دریافتی از آبفا عملیات اجرایی سیستم تصفیه فاضلاب چند شهر شامل مدول دوم شهر پاوه، روانسر، جوانرود و هرسین تکمیل شده است.

نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مناطق حفاظت شده کرمانشاه

وی اضافه کرد: این پروژه ها در اوایل سال بعد به بهره برداری می رسد و نقش به سزایی در دفع آبهای سطحی و زیرزمینی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بیان داشت: در پسماندهی پزشکی نیز محل دفن پسماندها بعد از بی خطرسازی معین نبود که دانشگاه علوم پزشکی برای حل این مشکل محلی درنظر گرفت و ارزیابی های زیست محیطی را انجام داده اینک نیز درصدد اخذ مجوز از دستگاه های مربوطه است.

وی با بیان اینکه منابع آلاینده احتمالی محیط زیست مدام پایش می گردد گفت: همانند سالهای گذشته گشت های کنترل در سطح استان به ویژه درمناطق حفاظت شده افزایش خواهد یافت و همچنین پیش از فرا رسیدن نوروز درصدد نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در تمام مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت هستیم.

وی از در اختیار قرارگیری بوروشورهایی در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست به گردشگران اطلاع داد.

به گفته یاوری، از ابتدای سال تاکنون به جز اتلاف چند قطعه کبوتر و پرنده در اسلام اباد غرب و تالاب هشیلان مورد دیگری از تلف شدن پرندگان گزارش نشده است که با وجود اینکه علت این اتلاف بیماری آنفلوانزا نبود اما در فصل مهاجرت پرندگان، شکار ممنوع اعلام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1603

به "نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مناطق حفاظت شده کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مناطق حفاظت شده کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید