نساجی 2 - سپیدرود 2 ، جذاب، آنطور که از نکو و کریمی برمی آید

به گزارش دور زمین، جذاب بود، پرگل و پرتماشاگر. قائمشهر و رشت پر از عاشقان فوتبال اند و تیم های شان محکوم اند که جذاب بازی نمایند، همینطور که امروز پا به پای هم دویدند و پی در پی حادثه ساختند.

نساجی 2 - سپیدرود 2 ، جذاب، آنطور که از نکو و کریمی برمی آید

به گزارش خبرنگاران ، پنج شنبه 8،9،97، هفته چهاردهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 15، استادیوم وطنی قائمشهر

نساجی 2

گل: محمدمهدی نظری (44)، مهرداد عبدی (78)

سپیدرود 2

گل ها: محمد غلامی (56 - پنالتی)، میلاد شیخ سلیمانی (70)

داور: علیرضا فغانی، یاری ها: بابک داوری، امیر مبشر

اخطار: میلاد شیخ سلیمانی از سپیدرود

اخراج: میلاد شیخ سلیمانی (90) از سپیدرود

بازیکن برتر: محمد غلامی (سپیدرود)

نساجی: حامد لک، جورجی گولیسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، علی اصغر آشوری (دقیقه 73 - شاهین مجیدی)، سجاد عاشوری، امید سینک و محمد عباس زاده (دقیقه 39: محمد مهدی نظری ، دقیقه 62: رحمان جعفری)

سرمربی: جواد نکونام

سپیدرود رشت: کوروش ملکی، حسین کعبی (دقیقه 42: میلاد قربانزاده)، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عباسی (دقیقه 66: علیرضا عزت کرامت)، مهرداد بایرامی (دقیقه 46: یعقوب کریمی)، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی و محمد غلامی

سرمربی: علی کریمی -

نساجی در خانه و پیش چشم تماشاگرانش برای فرار از جمع تیم هایی که پایبن جدولی هستند، حریفی آسان تر از سپیدرود به چنگش نمی افتد. قائمشهری ها به امید پیروزی بازی را آغاز کردند اما سپیدرود هم می دانست که برای نجات نباید دست خالی از قائمشهر به رشت برگردد. شاید همین موضوع بازی را جذاب و پرگل کرد. آنها باید به آب و آتش می زدند و چنین هم کردند.

جذاب بود، پرگل و پرتماشاگر. قائمشهر و رشت پر از عاشقان فوتبال اند و تیم های شان محکوم اند که جذاب بازی نمایند، همینطور که امروز پا به پای هم دویدند و پی در پی حادثه ساختند. سپیدرود برای اولین بار در لیگ هجدهم توانست بازی باخته را به تساوی تبدیل کند و بازگشت دوباره داشته باشد. هر چند که آن ها فرصت داشتند بازی را با برد به انتها برسانند اما باز هم از روی غفلت گل دریافت نموده و برد حساسی را از دست دادند.

دقیقه 44: نساجی یک - سپیدرود صفر (محمد مهدی نظری) ، یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که امید سینک آن را به زیبایی به سمت دروازه شلیک کرد و با دفع ناقص ملکی همراه شد. در ادامه محمدمهدی نظری از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و با ضربه سر گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه 56: نساجی یک - سپیدرود یک (محمد غلامی) ، مهاجم سپیدرود با ارسال پاس در عمقی پویا نزهتی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توسط دیوسالار در محوطه جریمه سرنگون شد و پنالتی برای سپیدرود به دست آمد. در ادامه محمد غلامی با ضربه ای فنی نتیجه را به تساوی کشاند.

دقیقه 70: نساجی یک - سپیدرود 2 (میلاد شیخ سلیمانی) ، سپیدرودی ها صاحب یک کرنر شدند و یعقوب کریمی آن را به محوطه جریمه ارسال کرد و میلاد شیخ سلیمانی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و با شلیک شوتی سرکش گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه 78: نساجی 2 - سپیدرود 2 (مهرداد عبدی) ، امید سینک از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد و در ادامه مهرداد عبدی با ضربه آکروباتیک زیبا گل دوم را برای نساجی به ثمر رساند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1308

به "نساجی 2 - سپیدرود 2 ، جذاب، آنطور که از نکو و کریمی برمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی 2 - سپیدرود 2 ، جذاب، آنطور که از نکو و کریمی برمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید