ناکامی کمانداران در مسابقات انتخابی تیم ملی در رسیدن به امتیاز ورودی

به گزارش دور زمین، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان امروز در بخش کامپوند پیگیری شد و در بخش کامپوند مردان و زنان هیچ یک از کمانداران موفق به کسب امتیاز ورودی نشدند.

ناکامی کمانداران در مسابقات انتخابی تیم ملی در رسیدن به امتیاز ورودی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان از روز گذشته در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی و با حضور کماندارانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد و جزیره کیش شروع شد.

این رقابت ها روز گذشته در بخش ریکرو شروع و نفرات راه یافته به مرحله حذفی معرفی شدند.

مسابقات انتخابی تیم ملی امروز در بخش کامپوند پیگیری شد. رکورد ورودی تیم ملی در بخش مردان 705 و رکورد ورودی بانوان 695 اعلام شده است. در بخش کامپوند مردان و زنان هیچ یک از کمانداران موفق به کسب امتیاز ورودی نشدند اما امتیازات ثبت شده در بخش مردان به حد نصاب ورودی نزدیک بود.

این مسابقات امروز در بخش حذفی ریکرو و فردا در بخش حذفی کامپوند پیگیری می گردد.

علاوه بر کماندارانی که رکورد ورودی را کسب نمایند، سه نفر نخست در خاتمه مرحله حذفی و نفر اول رنکینگ کشوری پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1066

به "ناکامی کمانداران در مسابقات انتخابی تیم ملی در رسیدن به امتیاز ورودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی کمانداران در مسابقات انتخابی تیم ملی در رسیدن به امتیاز ورودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید