مطالعه طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان در حال اجرا است

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، شامگاه شنبه صد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری گرگان برگزار گردید.

مطالعه طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان در حال اجرا است

در این جلسه فائزه عبداللهی عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: باید لیستی از املاک شهرداری تهیه گردد و در اختیار اعضای شورا قرار بگیرد.

وی با تأکید بر استفاده از افراد توانمند در شهرداری، ادامه داد: باید تکلیف اطلاعات شهرداری که به مشاورها داده شده، تعیین گردد.

عبداللهی گفت: زمین و امکانات زیادی داریم که بدون استفاده باقی مانده است می توان آن ها را اجاره داد تا برای شهرداری کسب درآمد داشته باشد.

تشکیل تیم برای ایمنی محور ناهارخوران

در ادامه عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان با بیان این که از تذکرات داده شده استقبال می کنم، به بیان گزارشی از اقدامات شهرداری به طور مختصر پرداخت و ادامه آن را به زمان بعد کرد.

وی گفت: برای ایمنی محور ناهارخوران تیمی تشکیل شده و پیگیر آن هستیم. بازدیدهایی توسط معاونت خدمات شهری و مدیر عامل سیما و منظر صورت می گیرد و انتقال سماورهای فروشگاه ها به داخل مغازه ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دادبود ادامه داد: مطالعات طرح ساماندهی محور شرقی گرگان در حال اجرا است و فاز اول آن به زودی اجرا خواهد شد.

شهردار گرگان اضافه نمود: احداث پارک مسافر را هم توسط بخش خصوصی دنبال نموده و بازارچه های محلی را هم بعد از تأیید شورای ترافیکی ایجاد می کنیم.

وی توضیح داد: میزان بدهی های جدید و گذشته شهرداری توسط یک تیم جمع آوری شده و اعلام خواهد شد.

در ادامه جلسه لوایح واگذاری یک واحد تجاری واقع در نعلبندان به کانون بازنشستگان، لایحه پرداخت خسارت تأخیر، لایحه فروش برخی لوازم ضایعاتی و مستعمل شهرداری، لایحه حق الزحمه نظارت جهت ایجاد پارکینگ های عمومی موقت در سطح شهر و لایحه خرید لوازم و اصلاح دیتا سنتر شهرداری در صحن مطرح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1204

به "مطالعه طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید