مشکلات اقتصادی و اجتماعی به صورت ریشه ای در رسانه ملی بررسی شود

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، حجت الاسلام سید حسن ابوترابی فرد در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین که در دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد اظهارداشت: از تدابیر مبتنی بر دانش استاندار قزوین تشکر می شود که آرامش بخش بوده است.

مشکلات اقتصادی و اجتماعی به صورت ریشه ای در رسانه ملی بررسی شود

وی افزود: رسانه ملی از نگاه رهبری نماد ارزشهای متعالی اسلام و انقلاب و یک مرکز دانشگاهی برای مخاطبان است و هر میزان که قدمها بلند تر برداشته شود عزم و اراده ملی قویتر می شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در رسانه ملی باید گامها عالمانه باشدتا پشتوانه قوی داشته باشد و استفاده از مدیران کارآزموده و صالح باید در رسانه ملی استفاده شود.

وی یادآورشد: برای برون رفت از مشکلات نیازمند وفاق و وحدت ملی هستیم ودر این میان تقویت وحدت نخبگان علمی، سیاسی و استفاده از مدیران با تجربه برای حل مشکلات ضروری است و رسانه ملی می تواند در این عرصه نقش آفرین باشد.

ابوترابی فرد گفت: امروز وحدت خوبی در جامعه داریم اما باید به افق های بالاتر فکر کنیم اما باید اذعان کرد تاریخ وحدت ملت ما را به یاد ندارد اما باید چشم انداز بهتری داشته باشیم.

وی افزود: ریشه های مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید در رسانه ها به صورت عالمانه و کارشناسانه بررسی شود و نگاه سطحی به آنها منطقی نیست.

ابوترابی فرد یادآورشد:رسانه ملی باید ریشه اصلی افزایش هزینه های کشور، ناکارآمدی دربرخی سطوح، مشکلات بانکی و قضایی را شناسایی کرده و به مردم منعکس کند زیرا اگر مردم واقعیتها را بدانند همراهی می کنند و با مدیرانی که نگاه گذار و کوتاه مدت دارند برخورد می کند.

نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:باید جلوی تصمیمات نادرست گرفته شود و رسانه ملی لازم است به صورت اساسی و ریشه یابی دقیق مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را مطرح کند تا مدیریتهای ناکارآمد مشخص شود.

دراین مراسم ضمن تشکر از خدمات 4 ساله ابوالفضل معصومی فر، مدیرکل سابق، سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد.

سعید انبارلویی خانواده شهید بوده و پیش از این به عنوان مدیرکل آرشیو سازمان صدا و سیما و معاونت برون مرزی رسانه ملی فعالیت کرده است.

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 814

به "مشکلات اقتصادی و اجتماعی به صورت ریشه ای در رسانه ملی بررسی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلات اقتصادی و اجتماعی به صورت ریشه ای در رسانه ملی بررسی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید