مراسم بدرقه لغو شد ، توقف اجباری در کیش

به گزارش دور زمین، هواپیمای تیم ملی نمی تواند از دوحه به سمت امارات پرواز کند و این مشکل به خاطر روابط سیاسی دو کشور است. به همین خاطر پرواز تیم ملی از دوحه راهی کیش می گردد و از کیش به سمت امارات پرواز خواهد نمود.

مراسم بدرقه لغو شد ، توقف اجباری در کیش

تیم ملی بدون بدرقه به امارات می رود

اعضای تیم ملی به خاطر اینکه قبل از سفر به قطر مراسم بدرقه ای برایشان برگزار نشد گلایه داشتند و ناراحتی شان را در مصاحبه هایشان بروز ردند.بعد از رسانه ای شدن این گلایه ها مهدی تاج اعلام نمود مراسم بدرقه ای برای تیم ملی در کیش گرفته خواهد شد اما حالا رئیس فدراسیون فوتبال اعلام می نماید این مراسم لغو شده است: اختلاف نظری بین معاون فرهنگی فدراسیون و مسئولان اداره کننده تیم ملی وجود داشت که امروز نامه ای دریافت کردم که مسئولان کمیته تیم های ملی درخواست نموده بودند این مراسم لغو گردد. آنها گفتند که فرصت کم است و باید تیم ملی به تمریناتش برسد. درخواست شان از فدراسیون این بود که این مراسم لغو گردد. تصمیم خود من این است که اولویت تیم ملی باشد. دل ما نمی خواهد برنامه های تمرین تیم ملی را برهم بزنیم. به همین خاطر گفتم اگر تیم ملی درخواست جدی برای تمرین کردن در امارات دارد این مراسم لغو گردد.

اما وقعیت این است که هواپیمای تیم ملی نمی تواند از دوحه به سمت امارات پرواز کند و این مشکل به خاطر روابط سیاسی دو کشور است. به همین خاطر پرواز تیم ملی از دوحه راهی کیش می گردد و از کیش به سمت امارات پرواز خواهد نمود.

لازم به ذکر است هواپیمای تیم ملی بعد از ورود به کیش مجوز اینکه مسافران خود را پیاده کند ندارد و بعد از دقایقی باید به سمت امارات پرواز کند. مهدی تاج هم در مصاحبه خود با سایت فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی به این موضوع اشاره نموده است. هر چند او گفته چون تیم ملی دوست دارد در امارات تمرین کند باید سریعا به این کشور سفر کند.

کمیته فرهنگی روابط فرهنگی فدراسیون فوتبال هم اعلام نمود تمامی تمهیدات لازم را برای برگزاری یک مراسم منظم و باشکوه بدرقه تیم ملی آماده نموده و حتی مسائل مالی و اسپانسر این مراسم هم معین شده بود ولی مهمترین هدف این است که تیم ملی با آمادگی کامل در جام ملت های آسیا حاضر گردد و برگزاری این جشن هم برای افزایش روحیه ملی پوشان بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1427

به "مراسم بدرقه لغو شد ، توقف اجباری در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم بدرقه لغو شد ، توقف اجباری در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید