مانچینی: پرتغال با رونالدو و بدون او قوی است

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به تمجید از حریف آتزوری در بازی دوشنبه شب لیگ ملت های اروپا پرداخت.

مانچینی: پرتغال با رونالدو و بدون او قوی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا باید امشب (دوشنبه) از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف پرتغال برود که کریستیانو رونالدو را در اختیار نخواهد داشت. این مهاجم 33 ساله که هنوز در تیم جدیدش یعنی یوونتوس گلزنی نکرده است، بهترین گلزن پرتغالی ها محسوب می گردد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، گفت : پرتغال تیم قدرتمندی است و قهرمان یورو گردیده است. آن ها چه با حضور رونالدو چه بدون رونالدو تیم قدری هستند. بازیکنان تکنیکی زیادی در این تیم حضور دارند و من فکر می کنم که نبود کریستیانو رونالدو در این دیدار اصلا حس نگردد، چون بازیکنان پرتغال همگی قابلیت این را دارند که جای خالی کریستیانو را پر نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در ادامه ، اضافه نمود: در فوتبال امروزی نقش افراد کم گردیده است و تیمی موفق است که فوتبال گروهی بهتری را به نمایش بگذارد و من به همین خاطر پرتغال را تیمی خوب و با برنامه می دانم.

تیم ملی فوتبال ایتالیا غایب بزرگ جام جهانی 2018 روسیه در اولین بازی خود در لیگ ملت های اروپا برابر لهستان به تساوی یک بر یک رسید و در حال حاضر نیز امیدوار به شکست پرتغال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 641

به "مانچینی: پرتغال با رونالدو و بدون او قوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: پرتغال با رونالدو و بدون او قوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید