فوتبال خراسان درحال نابودی است، امیدوارم استقلال به صدرجدول برسد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی قبل از آغاز دیدار استقلال برابر سپاهان اصفهان در استادیوم آزادی گفت: امروز شاهد یک بازی زیبا و حساس از دو تیم بزرگ کشورمان خواهیم بود. هم سپاهان و هم استقلال شرایط خوبی دارند و هر دو برای کسب 3 امتیاز به میدان می آیند.

فوتبال خراسان درحال نابودی است، امیدوارم استقلال به صدرجدول برسد

وی گفت: درست است که استقلال، پژمان منتظری و آرمین سهرابیان را در اختیار ندارد اما آبی پوشان آنقدر بزرگ هستند که جایگزین آنها بتوانند عملکردی خوب مقابل سپاهان داشته باشند.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص تقابل امیر قلعه نویی با تیم سابقش اضافه کرد: قلعه نویی در قلب من جای دارد. همه او را می شناسند و می دانند که او استقلالی است اما حالا فوتبال حرفه ای است و او تمام کوشش خود را بکار می بندد تا تیمش در این دیدار موفق باشد.

عنایتی در خصوص عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی استقلال نیز ادامه داد: متاسفانه هنوز بازیکنان خارجی چنگی به دل نزده اند و نتوانسته اند همانند برخی بازیکنان خارجی که در استقلال بودند مانند جان واریو و مرحوم ساموئل بازی قابل قبولی داشته باشند. ما تنها آرزو می کنیم که این بازیکنان هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسند اما تیم هایی که بدنبال بازیکن خارجی هستند باید با دقت و وسواس بیشتری بازیکنان خارجی را به خدمت بگیرند.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص عملکرد علی قربانی در خارج از کشور گفت: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. قربانی در استقلال زحمات زیادی کشید اما حالا خوشبختانه در تیم جدیدش هماهنگ شده و توانسته گلزنی کند و امیدواریم این روند در بازیهای آینده هم ادامه پیدا کند.

عنایتی در خصوص شرایط بد این روزهای پدید مشهد و حذف سیاه جامگان از فوتبال کشور گفت: واقعا متاسفم. پدیده مشهد عملکرد خیلی خوبی داشته و گل محمدی کوشش زیادی برای موفقیت تیم انجام داده و شاهد هستیم سیاه جامگان هم کلا از فوتبال ایران محو شده است.

وی اضافه کرد: انتقاد من از مسئولان خراسانی این است که چرا با این منابع مالی این دو تیم رها نموده و به آنها یاری نمی نمایند. امیدوارم مسئولین استانی به فکر فوتبال هم باشند و اجازه ندهند پدیده که حالا صدرنشین لیگ فوتبال ایران است همانند سیاه جامگان از گردونه فوتبال ایران حذف گردد.

مهاجم پیشین استقلال در سرانجام و در خصوص صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم که پس از سالها یک تیم از ایران به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و امیدواریم برانکو و بازیکنانش بتوانند در دو بازی رفت و برگشت فوتبال موفق بوده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1097

به "فوتبال خراسان درحال نابودی است، امیدوارم استقلال به صدرجدول برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال خراسان درحال نابودی است، امیدوارم استقلال به صدرجدول برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید