فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: باید ببینم می گذارند با 16 یا 17 بازیکن ترکیب اصلی ام را بچینم!

به گزارش دور زمین، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری می گوید که انتخاب بهترین نفرات از تیم پرمهره اش جهت حضور در ترکیب اصلی برای او مشکلاتی را به وجود آورده است.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: باید ببینم می گذارند با 16 یا 17 بازیکن ترکیب اصلی ام را بچینم!

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) تیمش مقابل باته بوریسوف در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا که در آن روبن لوفتوس چیک هت تریک کرد، به جای خوشحالی و ابراز رضایت، از نگرانی هایش درباره این تیم صحبت کرد.

این تنها دومین باری بود که لوفتوس چیک در این فصل در ترکیب اصلی چلسی نهاده شد و به نظر می رسید که نمایش درخشانش سرمربی ایتالیایی اش را به فکر فرو برد که چرا بیشتر از اینها از او استفاده نمی نماید. لوفتوس چیک از سال 1982 اولین بازیکن محصول آموزشگاه باشگاه چلسی است که در تیم اصلی این باشگاه هت تریک می نماید. آخرین بار کلیو واکر این افتخار را کسب نموده بود.

با وجود آنکه ساری در ترکیب اصلی تیمش هشت تغییر نسبت به ترکیب اصلی بازی ابتدای هفته مقابل منچستریونایتد اعمال نموده بود، چلسی یک نمایش قدرتمندانه ارائه کرد و اکثر بازیکنانی که به میدان رفتند هم افرادی بودند که به ندرت فرصت بازی در ترکیب اصلی را به دست می آورند، بازیکنانی مانند گری کیهیل، ویکتور موزی و لوفتوس چیک که به نظر می رسد اگر فرصت بیشتری برای بازی به دست نیاورند در ماه ژانویه احتمال رفتن شان از استمفوردبریج وجود دارد. پیروزی چلسی با هت تریک لوفتوس چیک

مائوریتزیو ساری درباره لوفتوس چیک گفت: او بازیکن بسیار خوبی است، اما من یک مشکل کوچک دارم. من باید 11 بازیکن در ترکیب اصلی تیم قرار بدهم در حالی که 28 بازیکن دارم! این کمی مشکل ساز می گردد و من نمی دانم چطور باید آن را حل کنم. باید ببینم که آیا می توانم 16 یا 17 بازیکن در ترکیب اصلی قرار بدهم؟ در حال حاضر ما برای دو پست در خط میانی چهار هافبک داریم و سه تای آنها هم خصوصیات بازی شان شبیه یکدیگر است. در میان آنها (انگولو کانته، راس بارکلی، متئو کواچیچ و لوفتوس چیک) فقط کانته هافبک دفاعی است.

ساری ادامه داد: برای من قرار دادن دو هافبک با چنین ویژگی های تهاجمی، به صورت همزمان در ترکیب اصلی بسیار سخت است. امیدوارم در آینده بتوانم این کار را بکنم، اما فعلاً به همکاری بازیکنانم احتیاج دارم. من باید عملکرد تیمم را در فاز دفاعی هم تقویت کنم. در آینده شاید بتوانم راس بارکلی و لوفتوس چیک را به صورت همزمان در ترکیب اصلی قرار بدهم. می دانم طرفداران لوفتوس چیک را دوست دارند و این هم طبیعی است، چون او بازیکن آموزشگاه باشگاه بوده است، اما این موضوع فرقی در مشکل من ایجاد نمی نماید. حل مشکل تاکتیکی بدون ارتقای عملکرد تیم در فاز دفاعی با این سه هافبک هجومی خیلی سخت است. ما می توانیم کوشش کنیم و کار خواهیم کرد، اما من به همکاری بازیکنانم احتیاج دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1089

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: باید ببینم می گذارند با 16 یا 17 بازیکن ترکیب اصلی ام را بچینم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: باید ببینم می گذارند با 16 یا 17 بازیکن ترکیب اصلی ام را بچینم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید