فوتبال دنیا، صدور مجوز خروج لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا با یک شرط جالب!

به گزارش دور زمین، فوتبال دنیا - باشگاه بارسلونا در آخرین قراردادش با لیونل مسی به این ستاره آرژانتینی اجازه خروج از این تیم را داده است.

فوتبال دنیا، صدور مجوز خروج لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا با یک شرط جالب!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، لیونل مسی در آخرین قراردادی که با باشگاه بارسلونا منعقد کرد، گزینه ای دارد که به او اجازه می دهد آبی و اناری ها را در سال 2020 ترک کند.

طبق گزارش نشریه موندودپورتیوو، در قرارداد مسی که تا سال 2021 اعتبار دارد، صریحاً درج شده است که او یک سال زودتر می تواند بارسلونا را ترک کند اما به شرط آنکه بلافاصله پس از ترک بارسلونا به یکی از تیم های برتر حال حاضر اروپا ملحق نگردد.

مسی قراردادش با بارسلونا را به صورت رسمی در تاریخ 25 نوامبر سال 2017 تمدید کرد و 4 سال دیگر به این تیم متعهد شد. در این قرارداد بارسایی ها با وجود بالا بردن رقم غرامت فسخ تا 700 میلیون یورو باز هم بندی گنجانده اند که آنها را از بابت عدم تکرار سناریوی انتقال نیمار به پاری سن ژرمن برای لیونل مسی آسوده خاطر می نماید. (پاری سن ژرمن سال 2017 با پرداخت 222 میلیون یورو یعنی کل مبلغ فسخ قرارداد نیمار، او را از بارسلونا خرید و باشگاه اسپانیایی هم نتوانست مانع رفتن این بازیکن برزیلی گردد.)

مسی از زمان پیوستن به بارسلونا تا کنون 7 بار قراردادش با این تیم را تمدید نموده که آخرین مورد آن سال 2017 بود و مطابق آن حقوقش به نزدیک 60 میلیون یورو در سال افزایش پیدا کرد. جدول رده بندی لالیگا

با این حال این بازیکن 31 می تواند دو سال دیگر بارسلونا را ترک کند اما تعیین نیست که کدام یک از تیم هایی که طبق اعلام باشگاه بارسلونا نباید جزو بزرگان اروپا باشد، توانایی پرداخت حقوق و احیاناً رقم درخواستی آبی و اناری ها را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1035

به "فوتبال دنیا، صدور مجوز خروج لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا با یک شرط جالب!" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، صدور مجوز خروج لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا با یک شرط جالب!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، صدور مجوز خروج لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا با یک شرط جالب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید