فوتبال دنیا، اینیستا: احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا ضعیف است

به گزارش دور زمین، فوتبال دنیا - آندرس اینیستا هافبک ویسل کوبه ژاپن بر این باور است که بازگشت نیمار به بارسلونا بعید و ضعیف به نظر می رسد.

فوتبال دنیا، اینیستا: احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا ضعیف است

به گزارش خبرنگاران، آندرس اینیستا که در تابستان اخیر به دوران حضور 18 ساله اش در بارسلونا سرانجام داد و به ویسل کوبه ژاپن پیوست، احتمال بازگشت نیمار به برزیل را ضعیف می داند، بازیکنی که در تابستان 2017 در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی اش توسط پاری سن ژرمن به این تیم فرانسوی ملحق شد.

اینیستا در گفت وگو با شبکه رادیویی کادنا سِر اسپانیا در خصوص احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا گفت: به نظرم احتمالش خیلی ضعیف است که چنین اتفاقی بیفتد. نیمار همچنان یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و در هر تیمی می تواند تفاوت را رقم بزند، اما بازگشت او به بارسلونا به این سادگی محقق نمی گردد.

هافبک پیشین بارسلونا همچنین در خصوص اینکه گفته می گردد رئال مادرید وضعیت نیمار را زیرنظر دارد و نسبت به جذب ستاره برزیلی پاری سن ژرمن علاقه مند است، اظهار داشت: اگر چنین اتفاقی بیفتد، باعث ناراحتی من نخواهد شد چون این تصمیماتی است که از سوی طرفین ممکن است گرفنه گردد. رئال مادرید هم تمایل دارد خود را با بازیکنان منحصر به فرد تقویت کند.

آندرس اینیستا اما همچنان بارسلونا را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اروپا و اسپانیا می داند. وی در این باره گفت: بارسلونا بازیکنان منحصر به فردی دارد و من آنها را به عنوان مدعی قهرمانی در تمامی رقابت هایی که حضور دارند، می بینم. بارسا این فصل خودش را به خوبی تقویت نموده است. بازیکنانی همچون کوتینیو هم خودشان را به خوبی با تیم وفق داده اند. من بارسلونا را تیم قدرتمندی می بینم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1223

به "فوتبال دنیا، اینیستا: احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اینیستا: احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید