فریرا: شوک بزرگی در تیم السد به خاطر نرفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد

به گزارش دور زمین، مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی السد دلیل شکست سنگین تیمش در لیگ ستارگان قطر را حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

فریرا: شوک بزرگی در تیم السد به خاطر نرفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم السد امشب (شنبه) در بازی هفته دهم لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین 4 بر یک برابر تیم الاهلی روبرو شد.

مانوئل فریرا، سرمربی تیم السد در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی برابر الاهلی پس از خروج السد از لیگ قهرمانان آسیا در ایران سخت بود. این یک شوک بزرگ برای بازیکنان تیم السد با وجود شایستگی لازم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و رویای شان از دست رفت. تیم الاهلی نیز در بازی امشب شایسته پیروزی بود و السد در شرایطی وارد میدان شد که از نظر بدنی و روانی کمبودهای زیادی داشت.

وی اضافه نمود: ما فرصت های زیادی در بازی با الاهلی داشتیم و نخستین شکست السد در فصل جاری لیگ ستارگان قطر رقم خورد. از شروع فصل درگیر بازی های لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا بودیم. پس از حذف برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید کوشش خود را روی لیگ ستارگان قطر متمرکز کنیم و اطمینان دارم به شرایط مطلوب بازخواهیم گشت. لیگ ستارگان قطر| پیروزی قاطع الاهلی برابر السد با گل های امید ابراهیمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1102

به "فریرا: شوک بزرگی در تیم السد به خاطر نرفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: شوک بزرگی در تیم السد به خاطر نرفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید