فتحی: از رحمتی حمایت می کنیم، با جپاروف توافق نهایی نکرده ایم، حسینی بداند که برای فیکس شدن باید کوشش کند

به گزارش دور زمین، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال گفت که مهدی رحمتی الگویی برای همه است و از او حمایت خواهد شد.

فتحی: از رحمتی حمایت می کنیم، با جپاروف توافق نهایی نکرده ایم، حسینی بداند که برای فیکس شدن باید کوشش کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، امیرحسین فتحی درباره جدایی مارکوس نیومایر و الحاجی گرو از استقلال گفت: این دو بازیکن بنا به دلایلی نتوانستند به ما یاری نمایند و قراردادشان را فسخ کردند. با تدبیری که از قبل پیش بینی شده بود، دو بازیکن بدون مشکل قانونی از کشور خارج شده و هیچ پرونده حقوقی و بین المللی نخواهند داشت.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد باشگاه استقلال بیشتر از پرسپولیس از اسپانسر پول گرفته است، توضیح داد: این سؤال را از اسپانسر سؤال بپرسید، اما تا جایی که می دانم چنین چیزی نیست.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در قضایای اخیر از مهدی رحمتی حمایت می گردد یا نه، گفت: رحمتی از بزرگان و کاپیتان تیم است و قطعا از او حمایت می کنیم. بازیکنان جوان و ملی پوش باید از رحمتی حمایت نمایند، چرا که او الگویی برای همه است.

فتحی در رابطه با اینکه گفته می گردد در لیست وینفرد شفر یک ملی پوش نیز دیده می گردد، گفت: هنوز لیست شفر را ندیده ام.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد سیدحسین حسینی به دلیل نیمکت نشینی قصد جدایی از استقلال را دارد، گفت: من با حسینی صحبت نکردم، اما بازیکن باید بداند که برای فیکس بودن باید کوشش کند. هر کسی کوشش کند با نظر سرمربی بازی خواهد نمود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پیوستن سرور جپاروف به استقلال بیان کرد: با جپاروف توافق نهایی نکرده ایم و به محض اینکه توافق نهایی صورت بگیرد، اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1412

به "فتحی: از رحمتی حمایت می کنیم، با جپاروف توافق نهایی نکرده ایم، حسینی بداند که برای فیکس شدن باید کوشش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: از رحمتی حمایت می کنیم، با جپاروف توافق نهایی نکرده ایم، حسینی بداند که برای فیکس شدن باید کوشش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید