غربالگری بیش از 100 هزار نفر در مناطق زلزله زده

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم الهی تبار در حاشیه بازدید ازمناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب گفت: روند بازسازی ها در مناطق زلزله زده مطلوب است و پیش بینی می گردد تا خاتمه ابان ماه سال جاری عملیات بازسازی به خاتمه برسد.

غربالگری بیش از 100 هزار نفر در مناطق زلزله زده

وی با اشاره به کمک های صورت گرفته توسط دولت و کمک های مردمی اضافه کرد: امیدوراریم کار بازسازی این مناطق به زودی به اتمام برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به شرایط جغرافیایی مناطق زلزله زده بیان نمود:با توجه به گرمسیری بودن این مناطق و همچنین حجم عظیم نخاله هایی که در این مناطق وجود داشت، نگرانی ها را در این مناطق دو چندان می کرد.

وی عنوان داشت: با همکاری صورت گرفته دستگاه های مرتبط اقدامات خوبی در زمینه پیشگری انجام گردیده است که از جمله آن می توان به سم پاشی ،مبارزه با جانوران موزی و جونده ، واکسیناسیون و آموزش اشاره نمود.

این مقام مسئول اعلام نمود: با توجه به تاملات خاطری که مردم ناشی از زلزله اخیر شاهد بودند و جنگ تحمیلی که پشت سر گذاشتند در حوزه روحی و روانی باید اقداماتی صورت می گرفت که در این زمینه نزدیک به 100 هزار نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بر روی 2 هزار نفر فعالیتهای روانکاوی و روانشناختی انجام گردیده است، اضافه کرد: شاهد هستیم رفتارهای پرخطر خیلی به ندرت در این مناطق اتفاق می افتد.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 477

به "غربالگری بیش از 100 هزار نفر در مناطق زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربالگری بیش از 100 هزار نفر در مناطق زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید