شعبه جدید تسلا در شانگهای افتتاح شد ، از کاهش هزینه ها تا رقابت با خودروسازان محلی

به گزارش دور زمین، ایلان ماسک شعبه جدید کارخانه تسلا را در شانگهای افتتاح کرد. این شعبه در حومه شانگاهی خریداری گردیده و ارزشی 140 میلیون دلاری دارد. هدف از این کار، کاهش هزینه های تسلا در چین عنوان گردیده است.

شعبه جدید تسلا در شانگهای افتتاح شد ، از کاهش هزینه ها تا رقابت با خودروسازان محلی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فراوری وسایل نقلیه در چین هزینه های تعرفه ها و حمل و نقل اقیانوسی سنگینی را که همیشه به تسلا تحمیل می شد، به شدت کاهش می دهد. افزون بر اینها تسلا با خودروسازان محلی چین نیز راحت تر مبارزه خواهد نمود.

انتظار می رود کارخانه شانگهای در نیمه دوم امسال فعالیت بخش فراوری خود را آغاز کند. ماسک در مراسم افتتاح این کارخانه در شانگهای گفت:چین در حال تبدیل شدن به رهبری دنیای در حوزه وسایل نقلیه الکتریکی است و بر این اساس، این بازار است که برای ماموریت تسلا در سرعت بخشیدن به انتقال حمل و نقل دنیا به انرژی پایدار اهمیتی حیاتی دارد.

پیش از این رویداد نیز ماسک در مصاحبه با رویترز اعلام نموده بود که افتتاح کارخانه در چین از یک سو مقرون به صرفه است و از سوی دیگر حجم فراوری سالیانه تسلا را افزایش می دهد. تسلا در نظر دارد که در نهایت در مرحله اولیه فراوری حدود 3 هزار خودرو مدل 3 را در هفته فراوری کند و در نهایت به رقم 500 هزار خودرو برسد.

این روزها تسلا به شدت با افزایش رقابت از سوی خودروسازان داخلی محلی مانند Nio روبرو است.مدیر عامل شرکت تسلا در نشست مطبوعاتی افتتاحیه گفت: طی شش سال گذشته، 60 نمایندگی تسلا، حدود 1500 تعمیرگاه و دفاتر ضمانت محصولات و بیش از 1850 ایستگاه شارژر جدید افتتاح نموده ایم.در این هفته ما آغاز به دریافت سفارشات آنلاین برای مدل 3 در چین نموده ایم تا مشتریان بتوانند وسایل نقلیه خود را در چند هفته آینده تحویل گیرند.

این شرکت آمریکایی اعلام نموده است که با افتتاح این شعبه با کاهش هزینه 55 تا 60 درصدی روبرو خواهد شد.

تور شانگهای را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 855

به "شعبه جدید تسلا در شانگهای افتتاح شد ، از کاهش هزینه ها تا رقابت با خودروسازان محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه جدید تسلا در شانگهای افتتاح شد ، از کاهش هزینه ها تا رقابت با خودروسازان محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید