سفر 17 هزار کیلومتری مار پیتون از استرالیا به اسکاتلند

به گزارش دور زمین، زنی که برای گذراندن تعطیلی های سال نو به استرالیا سفر کرده بود، در بازگشت به اسکاتلند یک مار پیتون را در یکی از کفش هایش برای زادگاه خود هدیه آورد.

سفر 17 هزار کیلومتری مار پیتون از استرالیا به اسکاتلند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک اینترنشنال، مویرا باکسل بی خبر از همه جا سرگرم باز کردن چمدان ها و وسایل خود بود که ناگهان یک مار پیتون از نوع بدون زهر داخل یکی از کفش هایش دید. نکته جالب اینکه مار بی نوا در سفر هوایی 17 هزار کیلومتری از کوئینزلند در استرالیا تا گلاسگو در اسکاتلند پوست اندازی هم کرده و زنده و سرحال داخل کفش راحتی خانم باکسل دور خود پیچیده بود.

این نوع پیتون به ویژه در استرالیا به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شود و البته ورود مار به خانه و وسایل شهروندان یکی از عجیب ترین و معمول ترین اتفاق هایی است که در سرزمین کانگوروها می افتد. خانم باکسل وقتی مار را درون کفش خود دید، ابتدا گمان کرد کسی خواسته با او شوخی کند و یک مار عروسکی آنجا جاسازی کرده است. این زن کفش را با همان پیتون درونش در فضای بازی بیرون خانه گذاشت.

ماموران انجمن پیشگیری از بدرفتاری با حیوان ها در گلاسگو برای بردن مار به خانه خانم باکسل آمدند. او برای دیدن دختر و داماد خود به کوئینزلند در استرالیا رفته بود و نخستین فکری که پس از دیدن مار به ذهنش رسید، شوخی میزبانان بود. به نظر می رسد پیتون خالدار در فاصله بستن چمدان ها و وسایل درون کفش راحتی مسافر اسکاتلندی رفته و همان جا جا خوش کرده است. قرار است این مار در باغ وحش کوئینزلند سپرده شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1657

به "سفر 17 هزار کیلومتری مار پیتون از استرالیا به اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 17 هزار کیلومتری مار پیتون از استرالیا به اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید