سرپرست فدراسیون کشتی: از انتقادهای سازنده استفاده می کنیم

به گزارش دور زمین، سرپرست فدراسیون با بیان این که نتیجه کلی کشتی ضعیف نبوده است، گفت: کوشش می کنیم از انتقادهای سازنده نیز استفاده کنیم.

سرپرست فدراسیون کشتی: از انتقادهای سازنده استفاده می کنیم

به گزارش خبرنگاران، حمید بنی تمیم در حاشیه بازدید کاروان فرهنگی ورزشی کشور از مناطق عملیاتی خوزستان، در خصوص وضعیت کشتی نیز اظهار کرد: از 14 مسابقه ای که می توان در دو رشته آزاد و فرنگی در بخش های آسیایی و جهانی شرکت کرد، ایران 11 بار روی سکوهای آسیایی و جهانی قرار گرفته است و در بُعد فنی، نتیجه کلی کشتی ضعیف نبوده است.

وی اعلام کرد: اگر بخواهیم در خصوص کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان نیز صحبت کنیم، نتایج دور از انتظار بود و طبیعتا این می تواند دلایل متعددی داشته باشد که هم کادرهای فنی تیم های ملی و هم مسوولان فدراسیون و کارشناسان در این زمینه صحبت کردند. سرپرست فدراسیون کشتی با بیان این که کوشش می کنیم از انتقادهای سازنده نیز استفاده کنیم، گفت: در مدت حداقلی که من به عنوان سرپرست فدراسیون هستیم از اقداماتی که در بعد فنی جهت بهتر شدن شرایط انجام داده ایم، می توان به حضور آقای بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و آقای غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد که هر دو از چهره های شناخته شده هستند، اشاره نمود. وی اعلام کرد: در خصوص برگزاری اردوها و تورنمنت ها نیز طبیعتا برنامه را از سرمربی تیم های ملی آزاد و فرنگی دریافت نموده ایم و کار طبق تقویم پیش بینی شده، پیش می رود و امیدوارم آن توقعی که مردم از تیم های ملی دارند نیز برآورده گردد. بنی تمیم با اشاره به برگزاری رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک نیز عنوان نمود: جام تختی بهمن ماه در استان خوزستان و شهر اندیمشک برگزار می گردد که یکی از رسمی ترین و مهمترین مسابقاتی است که در تقویم بین المللی و فدراسیون قرار گرفته است. تا حدود زیادی موافقت برای این میزبانی انجام شده است و تنها کمی تقسیم کار و توضیح وظایف مانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1316

به "سرپرست فدراسیون کشتی: از انتقادهای سازنده استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فدراسیون کشتی: از انتقادهای سازنده استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید