سرجیو بنتو: نیمه دوم به بهترین شکل ممکن به انتها رسید، خوش شانس نبودیم که گل سوم را نزدیم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از نتیجه به دست آمده تیمش برابر استقلال خوزستان راضی است.

سرجیو بنتو: نیمه دوم به بهترین شکل ممکن به انتها رسید، خوش شانس نبودیم که گل سوم را نزدیم

پائولو سرجیو بنتو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از هواداران تشکر می کنم در روزی که بازی بسیار دشواری داشتیم، از ما حمایت کردند. در مورد بازی باید بگویم که نیمه اول به طور کامل در اختیار ما بود. در جست وجوی ایجاد فضا و گل زدن بودیم و در یک ضد حمله تیم حریف، یک گل را به ثمر رساند که باعث شد کار برای ما دشوار گردد ولی به هیچ وجه آن فرآیند رو به رشدمان را از دست ندادیم. نیمه دوم تماما در اختیار ما بود. شانس گل زدن داشتیم و گل دومی که گرفتن کردیم توپ برگشتی بود که وارد دروازه ما شد. بعد از آن گل کار دوباره برای ما دشوار شد. به بازیکنانم تبریک می گویم چون در آن موقعیت برگشتن به بازی اصلا کار آسانی نبود. ولی آن ها به بازی برگشتند. آن ها بازی یک صفر باخته و 2 بر یک باخته را دو بار برگرداندند. آن ها خیلی کوشش کردند و نیمه دوم را هم به بهترین شکل ممکن به انتها رساندند. ما در جست وجوی گل سوم هم بودیم ولی خوش شانس نبودیم که گل سوم را به ثمر برسانیم. به بازیکنانم تبریک می گویم و قطعا باید در مورد اشتباهاتی که داشتیم بیشتر کار کنیم و در جهت اصلاح اشتباهات بیشتر کوشش کنیم.

بنتو درباره بازی با پرسپولیس در هفته آینده گفت: یک هفته برای آمادگی بازی با پرسپولیس زمان داریم. من از پس فردا به فکر پرسپولیس خواهم بود. الان به خانه می روم و بازی خودمان را بررسی می کنم. از آن موقع است که باید به فکر بازی با پرسپولیس باشیم.

وی در مورد روند بازیکنان خارجی تیمش اظهار کرد: من فکر می کنم امروز پلاتینی بهتر بازی کرد و فکر می کنم می تواند این روند رو به رشد را ادامه دهد.

وی در مورد عملکرد بهنام برزای گفت: بهنام برزای سه بازی 90 دقیقه ای برای ما انجام داد. ما امروز چون در پست مهاجم بازیکن نداشتیم مجبور شدیم که از بهنام برزای به عنوان مهاجم استفاده کنیم.

وی درباره بازیکنان ورودی اظهار کرد: من قبلا هم درباره بازیکنان ورودی در نقل و انتقالات صحبت کردم ما دنبال یک دفاع وسط هستیم و حتی یک فوروارد هم به ما اضافه گردیده ولی آماده بازی کردن نیست. ما می دانیم که به چه چیزی نیاز داریم. سه امتیاز در 4 بازی اتفاق خوبی نیست اما نمی خواهیم از مسئولیت مان هم فرار کنیم. هیچ تیمی بعد از 4 بازی نه قهرمان می گردد و نه سقوط می نماید. من فکر می کنم در این بازی خوب بازی کردیم و باید در ادامه در فرآیندی که داریم تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم به اهدافی که برنامه ریزی کردیم برسیم. شما تا حالا ندیدید که من برای شکست هایی که داشتم دنبال بهانه بگردم.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: من هفته گذشته بازی را باختیم و در مورد عملکرد داوری خوب صحبت کردیم. حتی با اینکه بازی را باخته بودیم اما امروز هیچ چیز درباره آن نمی گویم.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 539

به "سرجیو بنتو: نیمه دوم به بهترین شکل ممکن به انتها رسید، خوش شانس نبودیم که گل سوم را نزدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجیو بنتو: نیمه دوم به بهترین شکل ممکن به انتها رسید، خوش شانس نبودیم که گل سوم را نزدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید