رویارویی احتمالی جان تری با میلاد محمدی در هفته هفتم لیگ برتر روسیه ، جزئیات انتقال کاپیتان پیشین چلسی به اسپارتاک مسکو

به گزارش دور زمین، سرمربی ایتالیایی تیم اسپارتاک مسکو نقش مهمی در انتقال هافبک انگلیسی به لیگ برتر روسیه داشته است.

رویارویی احتمالی جان تری با میلاد محمدی در هفته هفتم لیگ برتر روسیه ، جزئیات انتقال کاپیتان پیشین چلسی به اسپارتاک مسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، قرارداد جان تری روز 7 ماه سپتامبر (جمعه گذشته) با باشگاه اسپارتاک مسکو منعقد گردیده بود. مدت زمان این قرارداد 9 ماه است و قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را نیز دارد. هافبک انگلیسی بر این اساس طی روزهای آینده برای شرکت در تمرین های تیم اسپارتاک مسکو راهی روسیه می گردد.

همچنین گفته می گردد ماسیمو کاررا، سرمربی ایتالیایی تیم اسپارتاک مسکو نقش مهمی در انتقال جان تری به لیگ برتر روسیه ایفا نموده است.جان تری با حضور در کلینیک پزشکی خصوصی ویلا استوارت شهر رم، پایتخت ایتالیا در تست های پزشکی جهت عقد قرارداد با باشگاه اسپارتاک مسکو حضور یافت.

جان تری هم اکنون در لندن تمرین های خود را دنبال می نماید و بر اساس گزارش اسپورت اکسپرس انتظار می رود در بازی هفته هفتم لیگ برتر روسیه با پیراهن تیم اسپارتاک مسکو برابر تیم احمد گروژنی به میدان رود. تیمی که میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد.

تیم اسپارتاک مسکو تا خاتمه هفته ششم لیگ برتر روسیه با 14 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 654

به "رویارویی احتمالی جان تری با میلاد محمدی در هفته هفتم لیگ برتر روسیه ، جزئیات انتقال کاپیتان پیشین چلسی به اسپارتاک مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی احتمالی جان تری با میلاد محمدی در هفته هفتم لیگ برتر روسیه ، جزئیات انتقال کاپیتان پیشین چلسی به اسپارتاک مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید