ردپای اختلافات عشایر در آتش سوزی های سریالی جنگل های ناودار

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، چند روز پیش آتش سوزی اتفاق افتاده در جنگل های ناودار گیلانغرب موجب خسارت به حدود پنج هکتار از پوشش جنگلی این منطقه زیبا و منحصر به فرد شد که با کوشش نیروهای ارگان های مختلف این حریق اطفا شد.

ردپای اختلافات عشایر در آتش سوزی های سریالی جنگل های ناودار

اما شب گذشته دوباره شعله های آتش به دامن جنگل های همین منطقه افتاده باز هم با حضور به موقع نیروهای اطفای حریق این آتش سوزی اطفا و از وارد شدن خسارت بیشتر به این جنگل ها جلوگیری شد.

آتش سوزی های سریالی در این منطقه موجب ایجاد این تصور می گردد که ممکن است دلیل آن عمدی باشد که برای پیگیری این موضوع علت وقوع این آتش سوزی ها را از فرماندار گیلانغرب جویا شدیم.

کوروش محمودیان فرماندار گیلان غرب در این خصوص به خبرنگاران گفت: جنگل های منطقه ناودار یک مکان تفریحی است که معمولا در فصل بهار پذیرایی مسافران بسیاری است.

وی اضافه کرد: سه شب پیش در این منطقه یک فقره آتش سوزی رخ داد که البته در فضای مجازی هم بزرگنمایی شد و چهار هکتار از این جنگل ها در آتش سوخت که تعیین نیست عمدی در کار بوده یا خیر.

فرماندار گیلانغرب گفت: ساعت 22 شب گذشته هم در همان منطقه مجدد آتش سوزی رخ داد که با حضور به موقع نیروها آتش مهار شد و به یک هکتار از این جنگل ها خسارت وارد شد.

محمودیان در مورد علت وقوع این آتش سوزی های سریالی توضیح داد: علت این آتش سوزی ها هنوز تعیین نیست ، با توجه به اینکه این مکان یک منطقه ای است که تردد بسیار کمی در آن اتفاق می افتد تصورم بر این است که اختلافات مقطعی بین عشایر علت این آتش سوزی ها باشد که اقدام به آتش زدن مزارع همدیگر می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 704

به "ردپای اختلافات عشایر در آتش سوزی های سریالی جنگل های ناودار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای اختلافات عشایر در آتش سوزی های سریالی جنگل های ناودار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید