جدول لیگ برتر فوتبال در خاتمه روز دوم از هفته چهاردهم با صعود استقلال به رده پنجم، شاگردان منصوریان به قعر جدول نزدیک تر شدند

به گزارش دور زمین، تیم فوتبال استقلال با شکست صنعت نفت آبادان، جای پارس جنوبی جم را در صندلی پنجم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گرفت.

جدول لیگ برتر فوتبال در خاتمه روز دوم از هفته چهاردهم با صعود استقلال به رده پنجم، شاگردان منصوریان به قعر جدول نزدیک تر شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، روز دوم از هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار به انتها رسید.

تیم پرسپولیس با برتری دقایق انتهای مقابل ماشین سازی، 24 امتیازی شد و با سبقت از تراکتورسازی، به صندلی سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. نساجی هم با کسب تساوی مقابل سپیدرود رشت، دو رده در جدول بالا آمد و به رتبه یازدهم رسید. سپیدرودِ 10 امتیازی هم در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند و ذوب آهن با راهنمایی علیرضا منصوریان، به رتبه سیزدهم جدول سقوط کرد.

شاگردان وینفرد شفر در تیم استقلال نیز با پیروزی پُرگل مقابل صنعت نفت، 21 امتیازی شدند و با عبور از پارس جنوبی، به صندلی پنجم جدول صعود کردند. صنعت نفت هم با این شکست، به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرد و به رده های انتهای جدول نزدیک تر شد.

نتایج دیدارهای امروز (پنجشنبه) هفته چهاردهم لیگ برتر به توضیح زیر است:

نساجی مازندران 2 - سپیدرود رشت 2 ماشین سازی تبریز صفر - پرسپولیس یک استقلال 3 - صنعت نفت آبادان صفر

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته چهاردهم لیگ برتر به توضیح زیر است:

جمعه - 9 آذر 97

سپاهان اصفهان - پدیده خراسان, ساعت 15:15, استادیوم نقش دنیا اصفهان

نفت مسجد سلیمان- پیکان, ساعت 15:15, استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

سایپا - استقلال خوزستان, ساعت 15:30, استادیوم پاس قوامین تهران

شنبه - 10 آذر 97

پارس جنوبی جم - تراکتورسازی, ساعت 15, استادیوم تختی جم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1309

به "جدول لیگ برتر فوتبال در خاتمه روز دوم از هفته چهاردهم با صعود استقلال به رده پنجم، شاگردان منصوریان به قعر جدول نزدیک تر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول لیگ برتر فوتبال در خاتمه روز دوم از هفته چهاردهم با صعود استقلال به رده پنجم، شاگردان منصوریان به قعر جدول نزدیک تر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید