تیم بسکتبال معلولان وجانبازان اراک تیم جانبازان شیراز رامغلوب کرد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر با ویلچر باشگاه های کشور روز جمعه در حالی در سالن ورزش جانبازان و معلولان اراک بین تیم های شیراز و اراک پیگیری شد که تیم هیات ورزش جانبازان و معلولان اراک از دو بازی اجرا شده یک باخت و یک برد در کارنامه داشت.

تیم بسکتبال معلولان وجانبازان اراک تیم جانبازان شیراز رامغلوب کرد

این تیم با قدرت و اقتدار کامل برای ثبت دومین برد خود مقابل حریف نهاده شد. در این رقابت تیم اراک به خوبی با روحیه عالی و جنگنده موفق شد بازی را در چهار کوارتر با نتایج 26 بر 5، 39 بر 10، 59 بر 18 و 79 بر 25 به سود خود رقم بزند و با اقتدار کامل پیروز میدان گردد و بدین ترتیب، دومین برد خود را از سه بازی اجرا شده در کارنامه ثبت کند.

براساس این گزارش، مهدی عباسی، علیرضا فتحی، نوروز علی امام دوست، یوسف خانی، عبدالله اسکندری، ایمان آب باریکی، علی طاووسیان، مهدی پناه، سید رضا حسینی، میثم رستمی، طاها یارمحمدی، امیرمحمد توحیدنژاد، امیر علی حسن بیگی و محمد رضا رحمتی بازیکنان تیم بسکتبال جانبازان و معلولان اراک را تشکیل دادند. همچنین مازیار آنجلاسی به عنوان سر مربی و محمد رحیم رسولی به عنوان یاری مربی راهنمایی تیم را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است شهرام کرمی، پوریا طالقانی و ایمان منتظری داوری مسابقات را بر عهده داشتند و محمود حاج اسماعیلی نیز به عنوان ناظر بر این مسابقات نظارت داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1409

به "تیم بسکتبال معلولان وجانبازان اراک تیم جانبازان شیراز رامغلوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال معلولان وجانبازان اراک تیم جانبازان شیراز رامغلوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید