فراوریات سینمایی در هفته ای که گذشت؛ خبر آغاز پیش فراوری جدیدترین ساخته حاتمی کیا تکذیب شد، فیلمنامه طبقه حساس 2 درحال نگارش است

به گزارش دور زمین، مهمترین اخبار تولیدات سینمایی از 26 بهمن تا 3 اسفند را با یک کلیک مشاهده کنید.

فراوریات سینمایی در هفته ای که گذشت؛ خبر آغاز پیش فراوری جدیدترین ساخته حاتمی کیا تکذیب شد، فیلمنامه طبقه حساس 2 درحال نگارش است

به گزارش خبرنگار ، هرچه که به ایام عید نوروز نزدیک می شویم بخش فراوریات سینمایی نیز کم رنگ تر می گردد.

فیلم سینمایی بازیوو با بازی های پژمان بازغی و لیندا کیانی کلید خورد این اثر که برای سینمای کودک و نوجوان ساخته می گردد به کارگردانی امیر حسین قهرایی است.

فیلمبرداری لتیان ساخته علی تیموری و تهیه کنندگی مجید مطلبی ادامه دارد امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی فر بازیگران این اثر هستند.

ادامه فیلمبرداری نوشین با بازی مهناز افشار، نسیم ادبی، علی شادمان، لاله مرزبان، جواد یحیوی و مریم بوبانی در ژاپن است و تاکه فومی تسوتسویی آن را کارگردانی می نماید.

فیلمنامه طبقه حساس 2 در حال نگارش است تهیه کنندگی این اثر برعهده جواد نوروزبیگی و کارگردانی آن کمال تبریزی خواهد بود و با رضا عطاران مذاکراتی شده است.

خبری که محتوای آن شروع پیش فراوری جدیدترین فیلم بلند سینمایی ابراهیم حاتمی کیا بود تکذیب شد.

احتمالا عاشقی در هانوی به کارگردانی قربان محمدپور اوایل سال آینده کلید می خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1645

به "فراوریات سینمایی در هفته ای که گذشت؛ خبر آغاز پیش فراوری جدیدترین ساخته حاتمی کیا تکذیب شد، فیلمنامه طبقه حساس 2 درحال نگارش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوریات سینمایی در هفته ای که گذشت؛ خبر آغاز پیش فراوری جدیدترین ساخته حاتمی کیا تکذیب شد، فیلمنامه طبقه حساس 2 درحال نگارش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید