تقوی: مقصر باخت به فولاد، فقط منم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تمام تقصیر باخت به فولاد را بر عهده گرفت.

تقوی: مقصر باخت به فولاد، فقط منم

به گزارش خبرنگاران، محمد تقوی پس از باخت تیمش برابر فولاد در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: فوتبال همین است. یک روز می بری و یک روز می بازی. من شرمسار طرفداران شدم و ناراحتی من از این موضوع است که طرفداران ناامید به خانه هایشان رفتند. قبول دارم که در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم تغییر رویه دادیم. اگر بازیکنی در روز خوبش نباشد، مقصر من هستم چرا که باید آن ها را آماده بازی کنم. تحت هر شرایطی شکست بر عهده مربی است. اگر در نیمه نخست خوب نبودیم، تقصیر من است که نتوانستم تیم را خوب آماده کنم.

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: گل نخست را روی ضد حمله خوردیم. به بازیکنان گفته بودم که فولاد ناشناخته است. نمی دانم چه شد که توپ را خیلی راحت از دست دادیم. سرعت فولاد در ضد حمله بسیار خوب بود. روی همین موضوع گل اول را خوردیم. نمی توانیم در هر لحظه به خاطر نتیجه بازی، تغییر تاکتیک دهیم. بعضا باید حوصله کنیم. به محض این که خواستیم به شرایط بازی عادت کنیم، گل دوم را خوردیم. جهان تمام نشده و فقط شرمسار طرفداران شدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در حد و اندازه نام تراکتورسازی بود، اظهار کرد: به اعتقاد من مربی سپر بلای بازیکن است. هیچ گاه به بازیکن خرده نمی گیرم. اگر تیم خوب نبود، اشکال از من است که نتوانستم آن ها را خوب توجیه کنم.

تقوی تاکید نمود: سعی می کنیم نبازیم اما باخت جزئی از فوتبال است. سعی می کنیم از شکست ها درس عبرت بگیریم. درست است که گل اول روی ضعف دفاعی ما بود اما فولاد با استفاده از مهاجم تند و تیز خود توانست دفاع ما را پشت سر بگذارد و هماهنگی خوبی داشت.

سرمربی تراکتورسازی درباره اشتباهات مسعود شجاعی در این دیدار نیز گفت: من کاپیتان تیمم را تحت هیچ شرایطی تعویض نمی کنم. کاپیتان، روح تیم است. ممکن است یک بازیکن اشتباه کند اما این موضوع طبیعی است. این فلسفه من در فوتبال است. شاید اشتباه باشد اما من هیچ گاه این کار را نمی کنم.

او با بیان این که با تعطیلی لیگ زمان کافی برای معین کردن وضعیت بازیکنان دارد، گفت: من بهانه گیر نیستم اما امروز فقط 14 بازیکن داشتیم.تقوی محمدرضا آزادی را جزو بازیکنان خوب تیمش دانست و اضافه نمود: او مقابل 70 هزار طرفدار خوب کار کرد. از بازیکن 19 ساله چه انتظاری دارید؟ او باید آنقدر موقعیت از دست بدهد تا تجربه لازم را به دست بیاورد.

تقوی با بیان این که بازیکنان تیمش را به مدت 12 روز به مرخصی می فرستد، گفت: گفتم بروند استراحت نمایند و فوتبال را فراموش نمایند. التبه خیلی بد است که بازیکنان با شکست به تعطیلات می روند. بعد از این تعطیلات، اردوی 10 روزه در خارج از کشور برپا خواهم کرد. بازیکنان جدید هم به ما اضافه خواهند شد. از یک طرف ناراحتم که بازیکنان ملی پوش را در این تعطیلات نداریم و از طرفی خوشحالم که بعد از جام ملت های آسیا تیم ملی اردویی نخواهد داشت و این بازیکنان را به صورت کامل در اختیار خواهیم داشت.

او تاکید نمود: به چیزی کمتر از قهرمانی فکر نمی کنیم. مطمئن باشید اگر قهرمان نشویم به این خاطر است که در فوتبال تضمینی برای قهرمانی نیست. تمام هدف باشگاه، قهرمانی در این فصل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1406

به "تقوی: مقصر باخت به فولاد، فقط منم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی: مقصر باخت به فولاد، فقط منم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید