تشکیل کمیته دو نفره برای آنالیز برنامه های المپیکی فدراسیون ها

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنچه در نشست اخیر ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک مصوب شد، کمیته ای با حضور مشترک نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید برنامه های فدراسیون های کاندیدای اعزام به بازی های المپیک را مورد آنالیز قرار دهند.

تشکیل کمیته دو نفره برای آنالیز برنامه های المپیکی فدراسیون ها

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه ورزش وزارت ورزش افرادی به نمایندگی از این دو نهاد (کمیته و وزارت) مسئول آنالیز برنامه های فدراسیون ها برای بازی های المپیک هستند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک، سال 2020 میلادی به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می گردد. از میان رشته های المپیکی فعال در ورزش ایران، هستند رشته هایی که شانس مسلم کسب سهمیه و مدال برای این بازی ها به حساب می آیند و رشته هایی هم تنها جزو رشته های شانس کسب سهمیه محسوب می شوند.

کمیته تشکیل شده به نمایندگی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مسئولیت دارد در نشست های جداگانه با این فدراسیون ها، برنامه های مورد نظر آنها در مورد این بازی ها را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهد تا نتیجه را به ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک ارائه دهد.

قرار است نشست های کمیته ویژه بازی های المپیک 2020 با فدراسیون های شانس مدال شروع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1395

به "تشکیل کمیته دو نفره برای آنالیز برنامه های المپیکی فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته دو نفره برای آنالیز برنامه های المپیکی فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید