تساوی پرسپولیس برابر سپیدرود درنیمه اول، نیمکت نشینی بازیکن درخطر

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، روز سوم از هفته هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود در استادیوم آزادی پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی به خاتمه رسید.

تساوی پرسپولیس برابر سپیدرود درنیمه اول، نیمکت نشینی بازیکن درخطر

سرخپوشان پرسپولیس که باید روز 5 مهرماه دربی تهران را برابر استقلال برگزار نمایند، در این دیدار با ترکیبی نسبتا متفاوت به میدان رفتند. برانکو برای این بازی حسین ماهینی را به علت مصدومیت جزیی روی نیمکت قرار داده بود و کمال کامیابی نیا نیز که در خطر محرومیت از دیدار برابر استقلال بود، روی نیمکت نشست.

با این حال شاگردان برانکو بازی را تهاجمی آغاز کردند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند. در دقیقه 20 یکی از این حملات تا نزدیکی باز کردن دروازه سپیدرود پیش رفت اما ضربه پشت پای منشا از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

در دقیقه 31 سرخپوشان یک فرصت دیگر برای باز کردن دروازه حریف شمالی خود داشتند اما شوت عالیشاه در شلوغی محوطه جریمه به مدافعان حریف برخورد و به داخل زمین برگشت.

در دقایق سرانجامی هم سرخپوشان به حملات خود ادامه دادند اما این حملات تا پشت محوطه جریمه شکل تاثیرگذاری داشت اما درون محوطه منجر به خلق موقعیت خطرناک نشد تا در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 885

به "تساوی پرسپولیس برابر سپیدرود درنیمه اول، نیمکت نشینی بازیکن درخطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس برابر سپیدرود درنیمه اول، نیمکت نشینی بازیکن درخطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید