بوم گردی روستای کزج خلخال تقویت می گردد

به گزارش دور زمین، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از تقویت طرح های بوم گردی در روستای هدف گردشگری کزج واقع در شهرستان خلخال اطلاع داد.

بوم گردی روستای کزج خلخال تقویت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، محمد رضا شایقی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال امروز یکشنبه 6 آبان 97 با اعلام این خبر توضیح داد: این روستا به لحاظ جاذبه تاریخی و معماری منحصر به فرد پله کانی می تواند هدف برنامه های بوم گردی باشد.

او اضافه نمود: در گذشته طرح های بوم گردی در این روستا اجرا شده اما لازم است اقامتگاه ها افزایش یافته و طرح های جدیدی عملیاتی گردد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید نمود: این روستا می تواند مقصد سفر گردشگران استان که از سمت جنوب وارد آن می شوند شده و با راه اندازی اقامتگاه ها ماندگاری مسافران نیز افزایش یابد.

شایقی همچنین به ضرورت راه اندازی بازارچه صنایع دستی اشاره و تاکید نمود: کزج یکی از روستاهای هدف فراوری صنایع دستی است که متاسفانه هیچ بازارچه ای ندارد.

او اضافه نمود: تمام نیازمندی های رونق گردشگری این روستا با مسئولان شهرستان و استان مطرح شده و به دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1110

به "بوم گردی روستای کزج خلخال تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوم گردی روستای کزج خلخال تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید