بهترین رستوران های کوالالامپور

به گزارش دور زمین، یکی از جاذبه‌هایی که در تور کوالالامپور حتما به آن سری خواهید زد، رستوران‌های این شهر است. در شهر کوالالامپور می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.  کوالالامپور بزرگ و زیبا، علاوه بر آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید باشکوه، رستوران‌های متعددی برای بازدید دارد. در این مقاله شما را با بهترین رستوران های کوالالامپور آشنا خواهیم کرد.

بهترین رستوران های کوالالامپور

رستوران ایناک (Enak) کوالالامپور

برای تجربه یک غذای سنتی عالی در تور کوالالامپور بهتر است به رستوران ایناک مراجعه کنید. در این رستوران سعی شده تا طعم‌ها و غذاهای فراموش شده با روش های جدید درست شده که بسیار پرطرفدار هم هستند.

رستوران ناسی کاندار پلیتا (Nasi Kandar Pelita) کوالالامپور

این رستوران زنجیره ای که به صورت خانوادگی اداره شده یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در تور کوالالامپور باید به بازدید آن بروید. این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران های کوالالامپور می‌باشد و منوی آن پر از غذاهای محلی می‌باشد.

این رستوران در ابتدا هندی بوده و در آن تنها غذاهای هندی سرو می‌شد. برای چشیدن طعم یک غذای ارزان در تور کوالالامپور به شما توصیه می‌کنیم با تور کوالالامپور همراه شوید.

رستوران سونگکت (Songket) کوالالامپور

در پخت غذاهای این رستوران از ترکیبی از سنت های غذایی مالزی و دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا استفاده می شود. پارچه هایی که با آن دیوارهای رستوران را تزئین کرده اند باعث شده که اسم آن را سونگکت بگذارند. در این رستوران نمایش ها و آوازهای مالزیایی هم اجرا می شود و در منوی آن غذاهایی مثل ماساک لماک پیدا می شود.

رستوران 39 (The 39 Restaurant) کوالالامپور

این رستوران لوکس در طبقه 39 هتل PNB قرار گرفته و چشم انداز زیبایی از شهر و برج های دوقلوی پتروناس دارد. در این رستوران بوفه غذاهایی با عطر و طعم مالزیایی توسط سرآشپز معوف اسماعیل طبخ می‌گردد. می توانید شام را در فضای باز میل کنید و از چشم انداز باورنکردنی این شهر لذت ببرید.

رستوران پریشس الد چاینا (Precious Old china) کوالالامپور

این رستوران در سال 1888 ساخته شده که با آثار تاریخی و فرهنگی تزئین شده است و در بالای بازار مرکزی تاریخی کوالالامپور قرار گرفته. غذاهای این رستوران با نظارت سرآشپز معروف Nyonya درست می‌شوند. در طراحی داخلی  آن از آثار سنتی مالزی و چینی با هم  استفاده کرده است.

رستوران Thirty8 KL در تور مالزی

این رستوران، در طبقه‌ی سی و هشتم ساختمان هتل Grand Hyatt قرار دارد و یکی از آن رستوران‌هایی است که در سفر به کوالالامپور نباید از دست بدهید. این رستوران با تمرکز بر مشتریانی آغاز به کار کرده است که به کیفیت غذاها فوق‌العاده اهمیت می‌دهند و به هر شهر و کشور که سفر می‌کنند، بهترین رستوران‌های آن را امتحان می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع و گسترده است و انواع غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی در آن پیدا می‌شود. بهترین سوشی و ساشیمی، لذیذترین استیک‌ها و غذاهای تلفیقی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. هر غذایی که از منو انتخاب نمایید، بهترین کیفیت را دارد و ترکیبی موزون و متناسب از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی است. پنجره‌های بزرگ رستوران، چشم‌اندازهای زیبایی رو به برج‌های دوقلوی پتروناس دارد.

رستوران Celestial Court KL در تور مالزی

این رستوران غذاهای خلاقانه و حلال سرو می‌کند و در هتل Sheraton Imperial قرار دارد. محیط مجلل و شیک رستوران در کنار چشم‌اندازهای زیبا از شهر، باعث شده که مورد توجه مردم قرار بگیرد. در زمینه‌ی کیفیت و تنوع غذا هم، این رستوران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از مشهورترین غذاهای منوی این رستوران می‌توان به بره‌ی کباب با ادویه و عسل و سس مخصوص و میگو سوته با سس سیر اشاره نمود. در تور مالزی می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

رستوران Prego KL در تور مالزی

این رستوران در هتل Westin Kuala Lumpur قرار دارد و یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شهر است. این رستوران بهترین غذاهای کلاسیک ایتالیایی را سرو می‌کند. منوی این رستوران دو طبقه بسیار متنوع است و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. دکوراسیون رستوران یکی دیگر از عوامل جذابیت آن است و زیبایی‌های رستوران‌های قدیمی را به یاد می‌آورد. در تور مالزی با انتخاب یک رستوران مناسب کیفیت سفر خود را بالا ببرید.

منبع: kuala-lumpur.ws
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 27

به "بهترین رستوران های کوالالامپور" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین رستوران های کوالالامپور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید