آنالیز برجام بدون امریکا در رم

به گزارش دور زمین، در میزگرد مشترک مؤسسه مطالعات جهانی (IGS) و بنیاد همکاری های امنیت بین المللی تهران (TFISC) با عنوان اتحادیه اروپا، ایران و آینده برجام روز سه شنبه در شهر رم ایتالیا آخرین تحولات خروج یکجانبه امریکا از برجام و تبعات ناشی از آن مورد تبادل نظر قرارگرفت.

آنالیز برجام بدون امریکا در رم

به گزارش خبرنگاران،طبق اعلام دبیرخانه بنیاد همکاری های امنیت بین المللی تهران، در این میزگرد که روز سه شنبه 8 اکتبر (17 مهر) با حضور بیش از 20 نفر اندیشمند و صاحبنظر از مؤسسات و اندیشکده های جهانی برگزار گردید، سخنرانان در خصوص روابط بین ایران و اروپا پس از بازنگری تحریم های امریکا و آینده برجام سخنرانی کردند.

دکتر جمال دهقانی فیروزآبادی رییس دبیرخانه دایمی کنفرانس امنیتی تهران و کیومرث جاویدنیا نماینده کنفرانس امنیتی تهران در این میزگرد دیدگاههای خود را در مورد نقش اتحادیه اروپا در آینده برجام اعلام کرد.

روبرتو منوتی از مؤسسه مطالعاتی)آسپن) و نیکولا پده رییس مؤسسه مطالعات جهانی نیز در این میزگرد در خصوص آینده برجام و نقش اتحادیه اروپا نقطه نظرات خود را ابراز کردند.

اولین و دومین کنفرانس امنیتی تهران با شعار گفت وگو، احترام، اعتماد و همکاری متقابل جهت نیل به امنیت و پیشرفت جمعی در غرب آسیا، درسالهای 1395 و 1396 در تهران برگزار گردیده بود و سومین کنفرانس با عنوان امنیت منطقه ای در غرب آسیا، چشم انداز ثبات، همکاری و پیشرفت جمعی زمستان سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 173

به "آنالیز برجام بدون امریکا در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز برجام بدون امریکا در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید