برای اولین پیروزی نفت خوشحالم، این برد به ما یاری می نماید

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو امشب پس از پیروزی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: بازی بزرگی در برابر تراکتورسازی داشتیم ولی خوشحالم که به پیروزی بزرگی دست یافتیم.

برای اولین پیروزی نفت خوشحالم، این برد به ما یاری می نماید

وی اضافه نمود: بازیکنان من بسیار هوشمندانه بازی کردند. حریف امروز ما از بازیکنان بزرگ و با تجربه ای بهره می برد که خوشبختانه بازیکنان جوان ما در کنار بلزیکتلت باتجربه تیم به خوبی در برابر حریف بازی کردند.

سرجیو ادامه داد: ما کارهای بزرگی انجام داده ایم و بازیکنان ما پنج ماه است که کوشش و تمرین کردند به همین دلیل از کسب اولین پیروزی خودمان در این فصل در برابر تراکتورسازی بسیار خوشحال شدم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب صنعت نفت آبادان توضیح داد: نه فقط بابت حضور این جوانان که بابت کسب اولین پیروزی فصل هم خوشحالم و حتی بازیکنانی که فرصت بازی در این دیدار را به دست نیاوردند نیز در این موفقیت سهیم هستند.

سرجیو گفت: اکنون نسبت به پنج ماه قبل بسیار بهتر شده ایم و شناخت جامع و کاملی به بازیکنان تیم به دست آورده ایم. ما باید پیشرفت کنیم و از قبل بهتر نتیجه بگیریم. این برد به ما خیلی یاری می نماید تا بتوانیم در آینده به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1063

به "برای اولین پیروزی نفت خوشحالم، این برد به ما یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اولین پیروزی نفت خوشحالم، این برد به ما یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید