بازگشت اسکولز از بازنشستگی و بازی برای تیم دسته یازدهمی + عکس

به گزارش دور زمین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد از بازنشستگی بازگشت و برای تیم دسته یازدهمی بازی کرد.

بازگشت اسکولز از بازنشستگی و بازی برای تیم دسته یازدهمی + عکس

به گزارش خبرنگاران، پل اسکولز که در سال 2013 به دوران حرفه ای خود با پیراهن تیم فوتبال منچستریونایتد انتها داد، با بازی برای تیم دسته یازدهمی رویتون تاون از بازنشستگی بازگشت.

سایت شبکه تلویزیونی بی بی سی اطلاع داد؛ تیم فوتبال رویتون تاون که برای بازی به خانه تیم استاک پورت جورجینز رفته بود، با کمبود بازیکن روبرو بود و با صحبتی که با تیم میزبان شد، قرار بر این شد پدر یکی از بازیکنان تیم رویتون تاون در ترکیب این تیم قرار بگیرد که با موافقت مسئولان تیم استاک پورت جورجینز همراه شد، اما آنها با حضور پدر بازیکن حریف در زمین غافلگیر شدند چرا که او کسی نبود جز پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد.

با وجود اینکه اسکولز 43 ساله در این بازی رویتون تاون را همراهی کرد، اما این تیم در نهایت نتیجه را یک بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

مارک هاوارد، سرمربی تیم رویتون تاون در این باره گفت: ما 8 یا 9 بازیکن اصلی خودمان را تنها در اختیار داشتیم و اسکولز گفت خوشحال می شوم که به شما کمک کنم. پسر اسکولز، آرون برای تیم ما بازی می کند. حضور اسکولز در این لیگ فوق العاده است. او سطح کیفی لیگ را 10 تا 15 درصد بالا می برد و رقبا هم نمی خواهند مقابل پل احمق دیده شوند.

اسکولز 66 بازی ملی در کارنامه اش با پیراهن انگلیس دارد و سابقه 11 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با منچستریونایتد دارد.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 497

به "بازگشت اسکولز از بازنشستگی و بازی برای تیم دسته یازدهمی + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت اسکولز از بازنشستگی و بازی برای تیم دسته یازدهمی + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید