امکان اخذ ویزای چه کشورهایی به صورت آنلاین فراهم است؟

به گزارش دور زمین، کشورها برای تسهیل عملیات اخذ ویزای بعضی از امور مورد احتیاج را به صورت آنلاین انجام میدهند، در ادامه با بعضی از آنها آشنا خواهیم شد.

امکان اخذ ویزای چه کشورهایی به صورت آنلاین فراهم است؟

همانطور که می دانید برای سفر به کشورهای مختلف، اولین قدم اخذ ویزای کشور مقصد است. این بخش از برنامه ریزی سفر یکی از سخت ترین مراحل پیش از سفر است و پیدا کردن اطلاعات، جمع آوری مدارک مورد احتیاج برای دریافت ویزا، دغدغه صف های طولانی سفارت و پرداخت هزینه های ویزا احتیاجمند صرف وقت و انرژی است.

برخی آژانس مسافرتی به عنوان یک سامانه معتبر و کاربردی باهدف سهولت در راستا اخذ ویزا و همچنین ارائه بهترین قیمت ویزا توسط متخصصان حوزه گردشگری راه اندازی شده است. این وب سایت در مرحله اول با ارائه اطلاعات مفید و ضروری، مدارک لازم در رابطه با نحوه اخذ ویزای هرکدام از کشورها را برای متقاضیان تعیین نموده، تا در مرحله بعدی مسافران بتوانند به وسیله ثبت درخواست آنلاین ویزا، با فراغ بال ویزای کشور مقصد را دریافت نمایند.

نکته قابل توجه اینکه، با توجه به اطلاعات جامعی که در وب سایت آژانس مسافرتی ارائه شده، دیگر برای دریافت ویزا احتیاجی نیست به سفارت کشور مقصد مراجعه کنید!

با ثبت درخواست آنلاین در سایت آژانس مسافرتی، می توانید:

  • از قیمت دقیق ویزا آگاه شوید.
  • مدارک مورد احتیاج دریافت ویزا را مشاهده کنید.
  • در هر ساعتی از شبانه روز درخواست ویزای خود را ثبت کنید.
  • اسکن مدارک مورداحتیاج را در سایت ویزاجت بارگذاری کنید.
  • در صورت احتیاج به اصل مدارک، در تاریخ و مکانی که توسط شما تعیین شده مدارک را به نمایندگان ویزاجت تحویل دهید.
  • با ایجاد حساب کاربری پس از ثبت اولین درخواست خود از روند اخذ ویزا آگاه شوید و درخواست های خود را مدیریت کنید.
  • با توجه به لیست کشورهای بدون ویزا، دارندگان پاسپورت ایرانی می توانند به 39 کشور دنیا بدون ویزا سفر نمایند و برای ورود به برخی از کشورها می توانند در فرودگاه درخواست ویزا بدهند. آژانس مسافرتی می تواند با توجه به ملیت هر شخص شرایط ورود به سایر کشورهای دنیا (188 کشور) را به شما نمایش دهد.

به عنوان مثال برای دریافت ویزای هند با مطالعه سایت آژانس مسافرتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای درخواست ویزای آنلاین اقدام کنید.

ویزاجت این امکان را فراهم نموده است تا مراحل درخواست ویزا، برای همه آسان گردد.

آژانس مسافرتی این امکان را فراهم نموده که علاوه بر همشهریان تهرانی، تمامی هم وطنان ساکن سراسر کشور بدون احتیاج به سفر به تهران و صرف زمان و هزینه، تنها با ثبت درخواست در سایت آژانس مسافرتی از سرویس های اخذ ویزا جهت دریافت ویزا با اطمینان خاطر و سرعت بالا بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1685

به "امکان اخذ ویزای چه کشورهایی به صورت آنلاین فراهم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اخذ ویزای چه کشورهایی به صورت آنلاین فراهم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید