الکواری: همه در قطر منتظر بازی السد با پرسپولیس هستند

به گزارش دور زمین، یک عضو فدراسیون فوتبال قطر به حمایت از تیم السد در آستانه رویارویی آسیایی با پرسپولیس پرداخت.

الکواری: همه در قطر منتظر بازی السد با پرسپولیس هستند

به گزارش خبرنگاران، خالد مبارک الکواری، مدیر بازاریابی و ارتباطات فدراسیون فوتبال قطر درباره دیدار رفت تیم های السد دوحه و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به روزنامه الوطن گفت: همه در قطر منتظر این بازی و حمایت همه جانبه از السد و ایفای نقش کلیدی خود جهت صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند. تیم السد در بازی های خانگی یا خارج از خانه سطح فنی عالی را به نمایش گذاشته و توانمندی فینالیست شدن را دارد.

الکواری ادامه داد: السد یک بازی سخت و قوی برابر پرسپولیس پیش رو دارد و شانس صعود هر 2 تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست حریفان خود در مرحله قبلی یکسان است، البته در فوتبال بر اساس داده های یک بازی به بازی دیگر تکیه می گردد و 90 دقیقه بازی روز سه شنبه سرنوشت ساز است. باید آرامش داشت و تمام کوشش خود برای کسب نتیجه مثبت و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا متمرکز کنیم. همه ما با تیم السد در این مرحله خواهیم بود. امیدوارم طرفداران حضور پرشوری در استادیوم جاسم بن حمد داشته باشند زیرا السد نماینده فوتبال قطر است. آنها باید نقش مهم خود را به خوبی بازی نمایند.

بازی رفت تیم های السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 سه شنبه هفته جاری در استادیوم جاسم بن حمد دوحه برگزار می گردد. بازی برگشت این دو تیم نیز از ساعت 18:30 روز اول آبان در استادیوم آزادی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 946

به "الکواری: همه در قطر منتظر بازی السد با پرسپولیس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکواری: همه در قطر منتظر بازی السد با پرسپولیس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید