اقدام عجیب مسافر پس از نرسیدن به پروازش!

به گزارش دور زمین، مسافری که در فرودگاه از پروازش جامانده بود دست به اقدام عجیبی زد.

اقدام عجیب مسافر پس از نرسیدن به پروازش!

به گزارش خبرنگار، اقدام عجیب یک مسافر زن اندونزیایی در یکی از فرودگاه های این کشور که به پروازش نرسیده بود سوژه رسانه ها شد. این زن جوان در اقدامی عجیب به جای آنکه منتظر پرواز بعدی بماند کوشش کرد با عبور از گیت امنیتی وارد محدوده باند فرودگاه گردیده و هواپیمای در حال پرواز را متوقف کند.

بنا به گزارش رسانه های محلی این زن که هویتش حنا اعلام گردیده از پرواز خود در فرودگاه بالی نگورا رای در صبح روز یکشنبه جا مانده بود. او قرار بود با این پرواز از بالی اندونزی به جاکارتا پرواز کند که ظاهرا در ساعت مقرر پرواز در فرودگاه حاضر نگردیده بود.

در ویدئویی که منتشر گردیده است در حالی که دو نفر از ماموران امنیتی فرودگاه کوشش می نمایند این زن را به محدوده پشت گیت منتقل نمایند نشان می دهد. در این ویدئو این زن جوان کوشش می نماید با خلاص شدن از دست این ماموران خود را به هواپیمای در حال پرواز برسد. بنا به گفته یک سخنگوی فرودگاه این زن علاوه بر آنکه سر ساعت مقرر در فرودگاه حاضر نگردیده بود به سه تماس تلفنی از طرف پرسنل فرودگاه نیز پاسخ نداده بود.

این زن حدود 10 دقیقه پیش از پرواز پس از حضور در فرودگاه با عبور از گیت امنیتی خود را به محدوده باند پرواز رساند. این سخنگوی فرودگاه در این مورد گفت: در ساعت 7.10 دقیقه این مسافر از گیت امنیتی عبور کرد در حالی که قرار بود هواپیما طبق ساعت از پیش معین گردیده در ساعت 7.20 دقیقه به مقصد جاکارتا پرواز کند.

لازم به ذکر است؛ بنا به گزارش رسانه های محلی اندونزی این زن مجبور شد تا با هواپیمای بعدی به جاکارتا پرواز کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 283

به "اقدام عجیب مسافر پس از نرسیدن به پروازش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب مسافر پس از نرسیدن به پروازش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید