اعتراف دبیرکل فدراسیون درباره حق از دست رفته پخش تلویزیونی

به گزارش دور زمین، مساله بازاریابى و فعالیت هاى اقتصادى چالش اصلى فوتبال ماست. در این بین حق پخش تلویزیونى از اهمیت بالایى برخوردار است که با وجود چندین سال فعالیت و کوشش فدراسیون هنوز نتوانسته ایم به این هدف دست یابیم.

اعتراف دبیرکل فدراسیون درباره حق از دست رفته پخش تلویزیونی

اعتراف ساکت درباره حق پخش

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با دعوت از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاریاولین دوره کارگاه پیشرفته بازاریابی فوتبال برای مسوولان کمیته های بازاریابی هیات های استانی و باشگاه های لیگ برتر و دسته اول کشور کرده است.در این کارگاه که در هتل آموزشگاه فوتبال شروع شد محمدرضا ساکت دبیر کل،راهنمایی ممبینی عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون به همراه صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران و النور ممدف(مشاور بازاریابی AFC)و یوگش دسای(مامور توسعه AFC )حضور داشتند.

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون در ابتداى مراسم ضمن قدردانى از کلیه عوامل برگزارى این کارگاه خصوصا مسوولان کمیته هاى بازاریابى فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت:نیازى نیست که در خصوص اهمیت موضوع بازاریابى در فوتبال صحبت کنیم چرا که حضور نمایندگان باشگاه ها در این کارگاه اهمیت موضوع را به خوبى نشان مى دهد.راهنمایی ممبینى و صادق درودگر در جلسات متعدد کوشش زیادى براى گسترش همکارى ما با اى اف سى در این زمینه داشتند و خوشبختانه با کوشش تمامى این دوستان همچنین اقاى انصارى شاهد برگزارى این ورک شاپ هستیم.

وی اضافه نمود :در رویکرد جدید AFC که طى یک سال گذشته گسترش یافته شاهد توجه کنفدراسیون به ارتقاى دانش فدراسیون ها در بخش ها و حوزه هاى گوناگون هستیم که در همین راستا دوره هاى متعددى با حضور نمایندگان و مدرسین کنفدراسیون برگزار شده است. مساله بازاریابى و فعالیت هاى اقتصادى چالش اصلى فوتبال ماست و در این بین حق پخش تلویزیونى از اهمیت بالایى برخوردار است که با وجود چندین سال فعالیت و کوشش فدراسیون هنوز نتوانسته ایم به این هدف دست یابیم. امیدواریم این کارگاه نیز در حوزه پیشرفت اقتصاد فوتبال کشور اثرگذار باشد.

در ادامه صادق درودگر مدیر بازاریابى سازمان لیگ نیز ضمن خیرمقدم به حضار گفت: مساله بازاریابى قلب تپنده فوتبال است که حیات باشگاه ها به آن بستگى دارد.اگر حق واقعى فوتبال داده گردد دیگر هیج باشگاهى بدهکار نخواهد بود.امیدواریم این کارگاه نیز در زمینه ارتقاى دانش باشگاه ها در این حوزه اثرگذار باشد.

پس از صحبت هاى درودگر کارگاه بازاریابى فوتبال به شکل رسمى با حضور النور ممد اف مشاور اى اف سى در زمینه مدیریت زیرساخت و بازاریابى از جمهورى آذربایجان شروع شد.

گفتنى است این کارگاه با حضور مدیران بازاریابى و نمایندگان باشگاه ها همچنین هیات هاى فوتبال طى دو روز برگزار خواهد شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1342

به "اعتراف دبیرکل فدراسیون درباره حق از دست رفته پخش تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف دبیرکل فدراسیون درباره حق از دست رفته پخش تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید