اعتراضات کامیون داران صنفی است، دولت مسئول مستقیم برای آنان بگذارد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، زهرا سعیدی مبارکه در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با اشاره به مسائل کامیون داران گفت: رانندگان یکی از صبورترین اقشار جامعه هستند، اما مدت مدیدی است که کامیون داران مسائل زیادی دارند.

اعتراضات کامیون داران صنفی است، دولت مسئول مستقیم برای آنان بگذارد

وی ادامه داد: هر زمان دستور داده شد، کامیون داران به خط شدند و امروز هم باید ما فکری به حل مسائل آنان کنیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه ما باید درد کامیون داران را بشنویم، توضیح داد: بنده در 50 جلسه برای حل مسائل کامیون داران حضور یافتم اما متاسفانه سر راه این افراد بسته می گردد و کسی به فکر حل مشکل آنان نیست.

سعیدی اضافه کرد: ما هنوز نمی دانیم مسئول مستقیم رسیدگی به امور کامیون داران در دولت کیست؟ چرا که وزارتخانه های مختلف چون راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و وزارت کشور مسئولیت ها را به هم سوق می دهند و از زیر بار حل این مشکل سر باز می زنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه پوپولیستی حرف نمی زنم اما باید به داد این قشر جامعه برسیم، گفت: کامیون داران نمی توانند هزینه سفره زندگیشان را تامین نمایند، لذا باید فکری به حالشان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات کامیون داران سیاسی نیست، توضیح داد: این افراد به هیچ وجه اعتراض سیاسی نمی نمایند و به امثال ترامپ ها رو نمی دهند و تنها درخواست و اعتراض آنها حل مسائل صنفی است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید نمود: از دولت می خواهیم یک مسئول مستقیم برای حل مشکل کامیون داران بگذارد تا هر چه سریعتر به مطالبات آنها رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1019

به "اعتراضات کامیون داران صنفی است، دولت مسئول مستقیم برای آنان بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات کامیون داران صنفی است، دولت مسئول مستقیم برای آنان بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید