آنچلوتی: در حمله خوب بودیم اما در دفاع نه

به گزارش دور زمین، سرمربی ناپولی با وجود پیروزی قاطع برابر امپولی از عملکرد خط دفاعی تیمش راضی نیست.

آنچلوتی: در حمله خوب بودیم اما در دفاع نه

به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم رقابت های سری A با انجام یک دیدار شروع شد. در این دیدار ناپولی در خانه جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه پنج بر یک امپولی را شکست داد. ستاره ناپولی در این دیدار دریس مرتنس بود که چهار گل به ثمر رساند.

آنچلوتی، سرمربی ناپولی بعد از بازی، گفت: چند روز قبل برابر رم هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما از کسب پیروزی بازماندیم. خوشبختانه در دیدار امشب برابر امپولی هم خوب بازی کردیم و هم توانستیم به پیروزی برسیم. به سرمربی امپولی به خاطر بازی خوبی که تیمش به نمایش گذاشت تبریک گفتم. آنها برای کسب تساوی به میدان نیامدند و فوتبال شجاعانه را در دستور کار خود قرار دادند.

او در ادامه اضافه نمود: امپولی با وجود این که پنج گل در این دیدار دریافت کرد اما نشان داد که تیم خوب است. آنها در بسیاری از دقایق بهتر از ما بودند. هنوز راه طولانی در پیش داریم. سه شنبه دیدار بسیار حساسی برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم. باید در این دیدار هم بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی ناپولی در سرانجام سخنان خود، گفت: سه گل را در این دیدار روی ضد حملات به ثمر رساندیم که این به نظر من خوب است. بازی را خوب شروع کردیم و با دو گلی که به ثمر رساندیم خیال خود را از پیروزی راحت کردیم. باید از این دیدار درس گرفت. در کارهای دفاعی خوب نبودیم اما در حمله بسیار خوب بودیم. در دیدار برابر پاری سن ژرمن عملکرد بهتری از خود نشان خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1146

به "آنچلوتی: در حمله خوب بودیم اما در دفاع نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: در حمله خوب بودیم اما در دفاع نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید