آدام، بیست و چهارمین گلزن تیم برانکو

به گزارش دور زمین، آدام به عنوان هافبک راست به بازی رفت و تا پیش از ثبت گل، نمایشی عالی در حملات تیم داشت.

آدام، بیست و چهارمین گلزن تیم برانکو

به گزارش خبرنگاران ، آدام همتی که مقابل الدحیل هم نمایش خوبی ارائه نموده بود، با گل استثنایی اش سه امتیاز بازی یکشنبه شب را به پرسپولیس هدیه کرد. آنهم درست موقعی که نیمکت خالی و بی تجربه پرسپولیس همه را نگران نموده بود. پروفسور اما با یکی از همین نیمکت نشینان گمنام سه امتیاز مهم گرفت. بازی پرسپولیس و سپیدرود به دقیقه 81 رسیده بود و برانکو کلافه از فرصت سوزی بازیکنانش تصمیم به تعویض گرفت. عالیشاه را که اتفاقا نمایش خوبی ارائه نموده بود، تعویض کرد و آدام همتی را بجای او به زمین فرستاد. تعویضی که شاید هیچکس به آن امید نداشت اما بازیکن تازه وارد پرسپولیس فوق العاده بازی کرد.

آدام به عنوان هافبک راست به بازی رفت و تا پیش از ثبت گل، نمایشی عالی در حملات تیم داشت. نکته جالب درباره آدام همتی این بود که او حرکت منجر به کرنر و گل را خودش انجام داد و سپس با آن شوت دیدنی شاهکار خود را رو کرد تا پرسپولیس یک پیروزی دلچسب را تجربه کند. این گل حتما نام آدام همتی را که بی سر و صدا روی نیمکت می نشست و همه می گفتند به لطف رفت و آمدهای پدربزرگش پیراهن پرسپولیس را پوشیده، بر سر زبان ها می اندازد.

در واقع نوه سعید راد با این گل بیست و چهارمین گلزن تیم برانکو لقب گرفت تا دوست صمیمی اش بوژیدار رادوشویچ در اینستاگرام برای او بنویسد: می دانم که در یک سال و نیم اخیر شرایط خیلی سختی داشتی اما در این بازی نشان دادی که لیاقتش را داری. جوری خوشحالم که انگار خودم گل پیروزی تیم را زده ام. خداوند همیشه برای آدم های خوب اتفاق های خوب را رقم می زند. ادامه بده رفیق. این تازه قدم اول بود.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 905

به "آدام، بیست و چهارمین گلزن تیم برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام، بیست و چهارمین گلزن تیم برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید