84 هزار فقره تسهیلات بانکی در استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، داریوش زراعتگر دوشنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان بوشهر گفت: استاندار بوشهر اهتمام ویژه ای به کمیسیون هماهنگی بانکهای استان دارد و با پیگیری و نظارت مدیریت ارشد استان، شاهد پویایی بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان هستیم.

84 هزار فقره تسهیلات بانکی در استان بوشهر پرداخت شد

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر شامل 18 بانک دولتی و خصوصی است که در قالب 351 شعبه بانکی و 73 باجه فعالیت هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر از پرداخت 84 هزار فقره تسهیلات بانکی در سال 97 در استان بوشهر اطلاع داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا سرانجام مهرماه امسال، 83 هزار و 932 فقره تسهیلات بانکی به مردم در 10 شهرستان استان بوشهر پرداخت شده است.

زراعتگر توضیح داد: در امسال تاکنون 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سطح بانکهای استان بوشهر پرداخت شده است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات در بخش خدمات و بازرگانی بوده که 58 درصد تسهیلات را شامل میشود و بعد از آن نیز بخش صنعت و معدن با 19 درصد و بخش کشاورزی نیز با 9 درصد بیشترین فراوانی را به ترتیب داشته اند.

مدیر شعب بانک ملی استان بوشهر ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید، نگاه به سیستم بانکی بهتر شده و شاهد فعالیت موثرتر و باکیفیت تر بانکها هستیم.

زراعتگر مهمترین و جدی ترین مشکل در سیستم بانکها را مطالبات معوق دانست و گفت: بانکها با سعه صدر با بدهکاران برخورد مینمایند و انتظار داریم بدهکاران با مراجعه به بانکها نسبت به مشخص تکلیف معوقات خود اقدام نمایند تا بانکها بتوانند در پرداخت تسهیلات جدید، منابع لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1255

به "84 هزار فقره تسهیلات بانکی در استان بوشهر پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "84 هزار فقره تسهیلات بانکی در استان بوشهر پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید