200 ایراد استادیوم آزادی که تا فینال احتمالی باید رفع گردد

به گزارش دور زمین، ای اف سی 200 ایراد ریز و درست از استادیوم آزادی گرفته که تا فینال احتمالی در تهران، این ایرادها باید رفع شوند.

200 ایراد استادیوم آزادی که تا فینال احتمالی باید رفع گردد

به گزارش خبرنگاران ، در میان تمام بدشانسی های پرسپولیس، اتفاقات خوبی هم به چشم می خورند. مثلا همین میزبانی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان که به غرب آسیا رسیده. یعنی تیم برانکو اگر السد را هم از سر راه بردارد، برای قهرمانی آسیا شانسی برابر با رقیب شرقی اش خواهد داشت.

مشکل اما امکانات و شرایط استادیوم آزادی برای این میزبانی احتمالی است که در صورت فینالیست شدن پرسپولیس، تا پیش از فینال باید رفع گردد. از آنجا که فینالیست غرب آسیا یا پرسپولیس و یا السد است، نماینده های ای اف سی به دوحه سفر نموده اند تا شرایط را برای میزبانی احتمالی این شهر از بازی برگشت فینال آنالیز نمایند. در بازی برگشت هم قرار است به تهران بیایند و امکانات استادیوم آزادی را به ارزیابی بگذارند.

در همین رابطه روز دوشنبه جلسه ای با حضور نماینده های ای اف سی، مسئولان باشگاه پرسپولیس و نماینده راسیون فوتبال ایران در قطر برگزار گردید که ای اف سی 200 ایراد را به استادیوم آزادی وارد دانست. ایرادهایی که تا فینال احتمالی در تهران باید رفع شوند چرا که در آن بازی مدیران ارشد فیفا و ای اف سی و حتی برخی مقامات یوفا هم حاضر خواهند بود.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 965

به "200 ایراد استادیوم آزادی که تا فینال احتمالی باید رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 ایراد استادیوم آزادی که تا فینال احتمالی باید رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید