193 پروژه بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور همزمان افتتاح شد، مونسان: تا انتها دولت دوازدهم 1200 پروژه افتتاح می گردد

به گزارش دور زمین، هم زمان با فرارسیدن هفته دولت، 193 پروژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت هم زمان و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

193 پروژه بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور همزمان افتتاح شد، مونسان: تا انتها دولت دوازدهم 1200 پروژه افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این 193 پروژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز سه شنبه 6 شهریور با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت همزمان افتتاح شد.

این پروژه ها در 9 استان اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کرمانشاه، یزد، گلستان، گیلان و مازندران امروز به صورت هم زمان افتتاح شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم گفت: 1900 پروژه در حال اجراست و تا انتها دولت دوازدهم 1200 پروژه افتتاح خواهد شد.

علی اصغر مونسان گفت: امیدواریم بتوانیم به تعهدات خودمان در این پروژه ها عمل کنیم، قصد داریم از مجموع 1900 پروژه در حال احداث تا انتها دولت دوازدهم 1200 پروژه را افتتاح کنیم تا به اقتصاد کشور و نیز به شور و نشاط جامعه که حاصل گردشگری است، کمک کنیم.

او در ادامه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر و هفته دولت به حضور نمایندگان مجلس در این مراسم اشاره نمود و اضافه نمود: حضور نمایندگان مجلس در این مراسم نمونه ای از عزم نمایندگان برای حمایت از صنعت گردشگری است.

سلحشوری: این فعالیت ها در دولت آقای روحانی به ثمر رسیده است

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در روزی که مجلس از جواب سؤالاتی که از رئیس جمهوری مطرح نموده بود، قانع نگردیده بود، فعالیت هایی را شاهد هستیم که در دولت آقای روحانی به ثمر رسیده است و این نشان می دهد که اگرچه نارضایتی وجود دارد اما دولت با تمام مشکلاتی که وجود دارد، دارد کوشش می نماید و نتایج آن را می بینیم.

او اضافه نمود: اگر شاهد پیشرفت هایی در این حوزه هستیم بها دادن به بخش خصوصی است و راه نجات گردشگری ما ایجاد امنیت برای گردشگران و بها دادن به بخش خصوصی است و اگر دولت وظیفه نظارتی خود را انجام دهد و زمینه را به دست کسانی بسپارد که علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستند قطعا شاهد توسعه خواهیم بود.

سلحشوری اضافه نمود: این روزها سفر خارجی برای مردم سخت گردیده اما این می تواند یک فرصت باشد تا گردشگری داخلی ما بیش از پیش توسعه یابد و با برپا کردن و فراهم کردن زیر ساخت ها بتوانیم گردشگری داخلی را توسعه دهیم و امیدواریم در سایر موارد زیر ساختی نیز دولت موفق باشد.

این نماینده مجلس اضافه نمود: گردشگری ما احتیاج به همکاری های فرابخشی دارد و همه دستگاه ها باید به این صنعت کمک نمایند تا جایگزینی نفت را با این صنعت ببینیم.

اصغر مسعودی نائب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: پروژه های خوبی امروز افتتاح می گردد که برای 2800 نفر شغل پاک ایجاد می گردد، کشور بزرگ ما ظرفیت بزرگی برای گردشگری دارد و میراث گذشتگان میراث گران بهایی است که باید حفظ گردد.

او ادامه داد: مجلس از هر طرحی که به رونق صنعت گردشگری کمک کند، حمایت می نماید.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: به طور حتم در نقاط مختلف اماکنی وجود دارد که بسیار زیباتر از اماکنی است که در خارج از کشور وجود دارد و بنابر این باید این اماکن به خوبی معرفی گردد.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 491

به "193 پروژه بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور همزمان افتتاح شد، مونسان: تا انتها دولت دوازدهم 1200 پروژه افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "193 پروژه بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور همزمان افتتاح شد، مونسان: تا انتها دولت دوازدهم 1200 پروژه افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید