1900 پروژه گردشگری در کشور شروع گردیده است، تبدیل کاروانسرابه هتل

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مونسان ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری فیروزه اظهار کرد: کشور در جنگ اقتصادی واقع شده است که از قبل سنگین تر بوده و این موضوع سختی ها و دشواری هایی را برای مردم به وجود آورده است.

1900 پروژه گردشگری در کشور شروع گردیده است، تبدیل کاروانسرابه هتل

وی اضافه کرد: ما نمی خواهیم به خواسته های دولت فعلی آمریکا تن دهیم و باید مقاومت کنیم و خوشبختانه مردم مقاومی داریم. بعد از برجام تجارت ایران کاهش هزینه داشت و خوشبختانه برجام این مسیر را باز کرد که تجارت را با کمترین هزینه ها انجام دهیم.

معاون رئیس جمهور بیان نمود:در بخش درمان و سلامت اتفاقات بزرگی رخ داد و هزینه های زیادی از دوش مردم برداشته شد. دولت توسعه کشاورزی را نسبت به قبل با کوشش زیادی پیش خواهد برد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی اظهار کرد: گردشگری جهانی به اقتصاد سوم رسیده است و رشد پر شتابی را در پیش گرفته که باید از این ظرفیت در کشور استفاده گردد.گردشگری سه بعد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دارد که باید از این سه بعد در کشور به خوبی استفاده کرد.

مونسان اعلام نمود: گردشگری باعث ارز آوری در کشور می گردد که موضوع مهمی بوده و خوشبختانه سال گذشته 5 میلیون و 100 هزار گردشگر وارد کشور گردیده اند و گردشگری نسبت به بخش های دیگر می تواند شغل های زیادی را ایجاد کند.

وی اذعان کرد: به واسطه پروژه های بوم گردی در کشور اشتغال در روستاها را افزایش داده ایم و از مهاجرت روستاییان جلوگیری گردیده است. همچنین بخش گردشگری به خوبی توانسته است فرهنگ کشور را به جهانیان منتقل کند.

معاون رئیس جمهور بیان نمود: 1900 پروژه در حوزه گردشگری کشور در حال ساخت است و در این راستا کوشش می کنیم تا سرانجام دولت 1500 پروژه را به اتمام برسانیم.

مونسان گفت: خوشبختانه 38 درصد رشد گردشگری داشته ایم، کاروانسراها در کشور در حال تبدیل به هتل های بسیار بی نظیر هستند و باید از ظرفیت تاریخی کشور استفاده گردد تا عقب ماندگی اقامت را جبران کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت فیروزه در حوزه گردشگری اضافه کرد: برای مرمت باغ نشاط فیروزه که بزرگترین باغ ایرانی است500 میلیون تومان تخصیص خواهد یافت همچنین برای کاروانسرای شوریاب هم از محل اعتبارات سازمان برنامه ریزی خواهیم کرد تا مرمت آن شروع گردد و باید کوشش کنیم تا بتوانیم بخش خصوصی را برای اتمام مرمت وارد کنیم.

معاون رئیس جمهور گفت: معدن فیروزه می تواند ژئوتوریسم را در خراسان رضوی بوجود آید و همچنین برای خانه کمال الملک 250 میلیون تومان تخصیص خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 223

به "1900 پروژه گردشگری در کشور شروع گردیده است، تبدیل کاروانسرابه هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1900 پروژه گردشگری در کشور شروع گردیده است، تبدیل کاروانسرابه هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید