1100 شغل در بخش تعاون استان مرکزی طی یک سال اخیر ایجاد شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی آبایی هزاوه روز شنبه در نشست نماینده مردم اراک در مجلس با فعالان حوزه تعاون استان مرکزی در اراک، گفت: طی سال گذشته و سال جاری تاکنون، یک هزار نفر به بخش تعاون استان مرکزی اضافه گردیده اند و این تعداد افراد در قالب 30 تعاونی جدید فعالیت می نمایند.

1100 شغل در بخش تعاون استان مرکزی طی یک سال اخیر ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در یک سال اخیر، 600 مورد نظارت مالی بر تعاونی های استان انجام گردیده و در همین مدت، هشت میلیون و 400 هزار دلار محصولات تولیدی تعاونی های استان به کشورهای دیگر صادر گردیده است.

آبایی بیان نمود: در حال حاضر بیشترین فعالیت بخش تعاون استان مرکزی مربوط به شهرستان محلات است و در این شهرستان حدود نیمی از فعالیت های اقتصادی در قالب تعاونی صورت می پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: بخش تعاون در مسیر فعالیت با مشکلاتی از جمله یافتن بازارهای هدف برای فروش محصولات تولیدی خود روبرو است. البته در این زمینه اخیرا سامانه ای تحت عنوان تعاون بازار راه اندازی گردیده تا این امر تسهیل گردد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت طرح های اشتغال روستایی در استان مرکزی توضیح داد: از میان مجموع طرح های اشتغال روستایی ارائه گردیده استان، تاکنون یک هزار و 309 طرح با تسهیلات مورد احتیاج سه هزار و 810 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی گردیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از مجموع یک هزار و 309 طرح معرفی گردیده به بانک ها، تاکنون اعطای تسهیلات به 594 طرح اشتغال روستایی مصوب گردیده است.

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 761

به "1100 شغل در بخش تعاون استان مرکزی طی یک سال اخیر ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1100 شغل در بخش تعاون استان مرکزی طی یک سال اخیر ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید