یادداشت خبرنگار ترکیه ای برای تسنیم؛ طرفداران ترابزون اسپور از حسینی و امیری راضی هستند

به گزارش دور زمین، روزنامه نگار ترکیه ای به آنالیز عملکرد دو بازیکن ایرانی ترابزون اسپور در فصل 19-2018 سوپرلیگ ترکیه و نظر طرفداران ترکیه ای در خصوص این دو پرداخت.

یادداشت خبرنگار ترکیه ای برای تسنیم؛ طرفداران ترابزون اسپور از حسینی و امیری راضی هستند

به گزارش خبرنگاران، بوراک ذیهنی، خبرنگار روزنامه دامگا ترکیه که وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل در سوپرلیگ ترکیه را به دقت زیرنظر دارد و شناخت خوبی از فوتبال ایران در رده باشگاهی و ملی دارد، در یادداشتی برای خبرگزاری خبرنگاران به آنالیز عملکرد وحید امیری و سیدمجید حسینی، دو خرید جدید ترابزون اسپور در فصل 19-2018 سوپرلیگ ترکیه پرداخته است.

در یادداشت ذیهنی آمده است:

هرچقدر هم که مسابقات جام جهانی مرجع بوده باشد، از آنجایی که مجید حسینی و وحید امیری از لیگ ایران می آمدند، طرفداران ترکیه ای شناختی از این دو نداشتند، هرچند حسینی خیلی زود این حس را از بین برد. کنار عملکرد خوب مجید در بازی هایی که به میدان رفته، حرکات خونسردانه اش، تمایلش به شرکت در کارهای هجومی و تسلیم نشدنش در نبردهای تن به تن، خیلی به سود تیم بوده است.

در چهار دیداری که ترابزون اسپور با مجید حسینی در سوپرلیگ ترکیه به میدان رفته، این تیم 3 برد و یک تساوی کسب نموده که به خصوص در بازی با گالاتاسرای ترابزون اسپور در آن بازی 4 بر صفر پیروز شد عملکردی فوق العاده داشت. در بازی با کاسیم پاشا نیز در تقابل با امبایه دیاگنه مهاجم سنگالی کاسیم پاشا در بیشتر نبردهای تن به تن پیروز بود. در حال حاضر اوضاع برای حسینی در ترابزون اسپور خیلی خوب پیش می رود.

وحید امیری اما هنوز در مرحله وفق پیدا کردن با تیم است. او هم با عملکردی که در بازی با کاسیم پاشا ارائه کرد، خوش درخشید. وحید با توجه به سرعتش، در جریان بازی بودنش و کمکی که به هم تیمی هایش می نماید، به زودی این شانس را پیدا خواهد نمود که در ترکیب 11نفره ترابزون اسپور قرار بگیرد.

طرفداران ترابزون اسپور هم از عملکرد حسینی و امیری بسیار راضی هستند و حتی خواستار حضور بازیکنانی ایرانی بیشتر در ترابزون اسپور هستند.

ترابزون اسپور که از 7 بازی اول خود 10 امتیاز کسب نموده، در حال حاضر در رده دهم جدول 18تیمی سوپرلیگ ترکیه است. شاگردان اونال کارمان از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه) میهمان آکیسار بلدیه اسپور هستند.

با تور ترکیه همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 989

به "یادداشت خبرنگار ترکیه ای برای تسنیم؛ طرفداران ترابزون اسپور از حسینی و امیری راضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادداشت خبرنگار ترکیه ای برای تسنیم؛ طرفداران ترابزون اسپور از حسینی و امیری راضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید