گمان ما مبتلا نمی شویم یک طایفه را به کام کرونا کشاند

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: گمان بیماری تنها برای دیگران است و ما مبتلا نمی شویم طایفه تنگستانی را به کام کرونا کشاند.

گمان ما مبتلا نمی شویم یک طایفه را به کام کرونا کشاند

عادل مقدس در این خصوص اظهار کرد: این گمان که بیماری کرونا تنها برای دیگران است و ما مبتلا نمی شویم ، خیالی واهی است و چه بسا با از دست رفتن عزیزانی از طریق این بیماری، سال ها از سهل انگاری خودمان پشیمان باشیم.

وی بیان نمود: متأسفانه به دلیل عدم توجه خانواده ها به رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم دورهمی، تعداد زیادی از افراد یک طایفه در تنگستان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

این مسئول افزود: بیماری کرونا در بسیاری از مواقع خاموش و بدون علامت در بدن افراد فعالیت می کند و همین امر موجب می شود تا در یک مراسم دورهمی، یک بیمار بدون علامت، به راحتی افراد دیگر را مبتلا کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار کرد: آنچه ما را بیش از پیش نگران می کند این است که این بیماری موجب شود افراد در معرض خطری مانند سالمندان، افراد دارای بیماری های زمینه ای، بیماران خاص و ... که آسیب پذیرترین افراد در برابر این بیماری هستند صدمه ببینند.

مقدس شرح داد: تنها، احساس مسئولیت و توجه به سلامت عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی موجب قطع زنجیره بیماری خواهد شد و با عدم تعهد به سلامت جامعه ضمن ایجاد رنج و مشقت برای خود و دیگران باعث پایمال شدن تلاش شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3747

به "گمان ما مبتلا نمی شویم یک طایفه را به کام کرونا کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گمان ما مبتلا نمی شویم یک طایفه را به کام کرونا کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید