گردشگری در پساکرونا

به گزارش دور زمین، بیشتر از هر بخشی، گردشگری تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در کشور قرار گرفته است، اکنون با شرایطی که گردشگری پیدا نموده است، انتظار می رود وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علاوه بر یاری برای پیشگیری، فرهنگ سازی و…، در زمان بحران شیوع بیماری کرونا، صنعت گردشگری را آماده دوران پساکرونا کند.

گردشگری در پساکرونا

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

اگر امروز کاهش سفر، کنسلی تورها، تعطیلی تأسیسات گردشگری و همه مسائل ناشی از هراس کرونایی و چالش های ناشی از آن، مدیریت نگردد، در دوران پساکرونا مسائل پیش آمده می تواند بر صنعت عظیم گردشگری و مجموع فعالیت های آن تأثیر منفی بگذارد.

تأکید می گردد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نباید تنها بر مسائل و مسائل حاضر کرونا متمرکز گردد و با برنامه ریزی لازم، در کنار آگاهی بخشی، بیان واقعیت ها به طور شفاف و صادقانه، امیدآفرینی و یاری به تاب آوری در سطوح مختلف در صنعت گردشگری، مردم و کارمندان وزارت با انجام پیش بینی های لازم، جامعه را برای دوران پساکرونا آماده کند.

بیشتر فعالان گردشگری معتقدند یکی از علل خسارت ها و ضررهای فعلی صنعت گردشگری، نبود ساختارهای قوی حمایتی و از همه مهم تر کم رنگ بودن بیمه گردشگری برخلاف بیمه سفر و نبود پوشش های حمایتی از دلایل سست بودن این صنعت در مقابل بحرانی مانند ویروس کروناست.

آسیب شناسی دوران کرونا در صنعت گردشگری و تأکید بر بیمه تأسیسات گردشگری در زمان بحران و تعطیلی به شدت موردنظر و تأکید است.

* مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2509

به "گردشگری در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید