کلاهبرداری در کرمان، دستگیری در عسلویه

به گزارش دور زمین، کلاهبردارانی که در کرمان 210 میلیارد ریال به جیب زده بودند، در عسلویه دستگیر شدند.

کلاهبرداری در کرمان، دستگیری در عسلویه

به گزارش از ، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: دو کلاهبردار فراری که 210 میلیارد ریال از شهروندان کرمان کلاهبرداری کرده بودند، در عسلویه دستگیر شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی اضافه نمود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در یک عملیات هماهنگ و مشترک با پلیس استان کرمان، با رصد اطلاعاتی پیروز شدند دو کلاهبردار حرفه ای را که پس از کلاهبرداری و سرقت از شهروندان کرمانی متواری شده بودند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: در عملیاتی مشترک اطلاعاتی با پلیس آگاهی استان کرمان، ماموران انتظامی با استقرار در ایستگاه بازرسی امام خمینی روستای بَندو شهرستان عسلویه، این افراد را که با یک دستگاه خودرو سواری پژو در حال خروج از استان بودند، دستگیر کردند.

کلاهبرداری از مردم، مرد معتاد را پولدار کرد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان نمود: با استعلام از بانک اطلاعاتی معین شد، متهمان از طرف یکی از دادسرا های استان کرمان به اتهام کلاهبرداری از 14 نفر از شهروندان به مبلغ 210 میلیارد ریال تحت تعقیب هستند.

فتاحی گفت: متهمان در بازپرسی پلیس اعتراف کردند که قصد داشته اند با سوء استفاده از ایام اربعین از طریق مرز در استان خوزستان به خارج از کشور فرار کنند، اما با دیدن موانع شدید امنیتی و انتظامی مجبور به برگشت شده اند.

او بیان کرد: هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2109

به "کلاهبرداری در کرمان، دستگیری در عسلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری در کرمان، دستگیری در عسلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید