کال آو دیوتی موبایل نو در دست ساخت است

به گزارش دور زمین، شرکت اکتیویژن از ایجاد یک استودیو داخلی توسعه بازی موبایل خبر داده که در حال حاضر، روی یک بازی تازه از مجموعه کال آو دیوتی کار می نماید. ایجاد یک استودیو تازه به نام اکتیویژن موبایل، چند ماه پیش و به وسیله آگهی کاری منتشر شده، لو رفت و بالاخره مدیران اکتیویژن بلیزارد در حاشیه کنفرانس اقتصادی سه ماه پیشین، از تأسیس یک استودیو تازه و توسعه بازی تازه ای برای موبایل خبر دادند.

کال آو دیوتی موبایل نو در دست ساخت است

راب کاستیچ، رییس شرکت اکتیویژن در کنفرانس آنالیز شرایط اقتصادی شرکت در طی سه ماه گذشته، از رشد بازار موبایل و هواداران کال آو دیوتی صحبت کرد و گفت باور دارد که تأسیس استودیو نو، باعث ایجاد پل اتصال محکم تری میان اکتیویژن و هواداران بازی در پلتفرم موبایل می گردد. وی درباره علت تأسیس استودیو اکتیویژن موبایل گفته است:

بر اساس آگهی کاری منتشر شده در وب سایت اکتیویژن، استودیو نو نیازمند توسعه دهندگان بااستعداد و باتجربه، به منظور ساخت بازی های موبایل تراز اول هستند. اولین پروژه استودیو هم یک اثر تراز اول مخصوص موبایل از مجموعه کال آو دیوتی است و معین نیست آیا این اثر نو با کال آو دیوتی موبایل فعلی که بیش از 500 میلیون بار دانلود شده، تفاوت دارد یا خیر؟ به هر حال توسعه دهندگان استودیو اکتیویژن موبایل باید رزومه کاری مناسبی داشته باشند و به اهداف و باورهای استودیو، ایمان داشته باشند.

در آگهی جذب فراوری کننده ارشد برای استودیو اکتیویژن موبایل، از ساخت یک شوتر اول شخص تراز اول برای موبایل صحبت شده که احتمالا با آنچه تا به حال از سوی اکتیویژن دیده ایم تفاوت خواهد داشت. آن آگهی استخدام، مربوط به سپتامبر سال 2020 بود که سریعا از دسترس همگان خارج شد. معین است که استودیوی نو، ساخت اولین بازی خود را آغاز نموده و اگر گزارش ها و شایعه های منتشر شده درست باشند، بازی وارزون (Warzone) بالاخره به پلتفرم موبایل خواهد آمد و پای این اثر بتل رویال به پلتفرم موبایل هم بازخواهد شد.

بازی کال آو دیوتی موبایل در سال 2019 راهی بازار شد و پس از آن هم بازی وارزون در مارس 2020 از راه رسید؛ اما از آنجایی که بازی به وسیله استودیوهای داخلی شرکت تنست (Tencent) ساخته شده بود، امکان افزودن بخش بتل رویال، به هدف دشواری تبدیل شد و به نظر می رسد که استودیو تازه تأسیس، قرار است بازی محبوب وارزون را به پلتفرم موبایل هم بکشاند. اکتیویژن بعلاوه انتشار بازی Call of Duty Vanguard که نسخه 2021 مجموعه کال آو دیوتی به شمار میرود را در اواخر سال جاری تأیید نموده و قرار است معرفی آن، در اواخر ماه اوت انجام گردد. نظر شما درباره بازی نو اکتیویژن چیست؟

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4508

به "کال آو دیوتی موبایل نو در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی موبایل نو در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید