چگونه امنیت ویلا یا باغ خود را بیشتر کنید؟

به گزارش دور زمین، یکی از کارهای مهمی که خیلی از افراد آن را نادیده می گیرند، برقراری امنیت در ویلا یا خانه باغ است.

چگونه امنیت ویلا یا باغ خود را بیشتر کنید؟

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، یکی از کارهای مهمی که خیلی از افراد آن را نادیده می گیرند، برقراری امنیت در ویلا یا خانه باغ است. در این نوشته می خواهیم راه حلهای مهم برای افزایش امنیت ویلا و خانه باغ را به شما یاد بدهیم تا بهتر بتوانید از اموال خود مراقبت کنید و محیط امن تری را برای تفریحات خود برقرار کنید. از بهترین روش های ایجاد امنیت نصب درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

راه حلهای مهم برای افزایش امنیت ویلا و خانه باغ

  1. نصب حفاظ دیوار:

با نصب حفاظ روی دیوار ، شما مرزهای ویلا و باغ خود را امن تر می کنید و راه را برای ورود سارقان و افراد ناآشنا می بندید. یکی از بهترین انواع حفاظ دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است. این حفاظ، نوک تیزی شبیه به شاخ گوزن دارد که عبور از روی آن را غیرممکن می نماید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز نسبت به قیمت انواع حفاظ روی دیوار بسیار مناسب و مالی است و خیال شما را از بابت امنیت ویلا و باغ راحت می نماید.

حفاظ شاخ گوزنی را می توان روی دیوار ساختمانهای مسکونی، ویلا، باغ و سازمانهای اداری نصب کرد. مزیت این حفاظ این است که از ورود حیوانات به داخل محوطه نیز جلوگیری می نماید. در نتیجه با استفاده از این حفاظ های روی دیوار، نگران ورود حیوانات به داخل باغ و خورده شدن محصولات و میوه هایتان نباشید. در ادامه به آنالیز درب آکاردئونی می پردازیم. با ما همراه بمانید.

نصب نرده شاخ گوزنی، از بهترین راه ها برای افزایش امنیت ویلا یا باغ شماست و مزایای زیر را دارد:

  • حصار شاخ گوزنی بسیار زیبا است و ظاهر ساختمان شما را زیباتر می نماید.
  • ضریب امنیت نرده شاخ گوزنی بسیار بالا است و به افراد اجازه عبور به داخل ساختمان را نمی دهد.
  • عرض بلند حفاظ شاخ گوزنی می تواند دیوارهای پهن و عریض را نیز پوشش دهد.
  • نرده شاخ گوزنی در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و ضربه مقاوم است و در شرایط آب و هوایی مختلف، بادوام و مستحکم می ماند.
  • کیفیت و دوام نرده های شاخ گوزنی بسیار بالا است و تا سالها می توانید از این مدل حصار بهره ببرید.
  • احتمال سرقت از حصار شاخ گوزنی بسیار پایین است، زیرا جایی برای گذاشتن دست و پا ندارد.
  • حصار شاخ گوزنی از نظر امنیت، موردتایید پلیس است؛ زیرا راه را برای ورود سارقان حرفه ای می بندد.
  • نرده شاخ گوزنی را می توان روی انواع ساختمانهای آجری، بتنی، سنگی، نماهای رومی و... نصب کرد و از این نظر محدودیتی ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی مناسب برای ویلا و باغ

نرده شاخ گوزنی، از میلگردهای آهن شماره 8 و شماره 10 ساخته می گردد و نوک میلگردها به صورت بسیار تیز و برنده تراشیده می گردد. برای جوش شاخه های این حفاظ از روش جوشکاری دوطرفه و الکترود استفاده می گردد.

طول هر شاخه شاخ گوزنی به 2 متر می رسد. عرض این حفاظ تقریبا 30 تا 75 سانتی متر است و ارتفاع حفاظ بین 30 تا 140 سانتی متر است.

حفاظ شاخ گوزنی می تواند به رنگهای مختلف مانند سفید، مشکی و طلایی دربیاید و با رنگ الکترواستاتیک کوره ای رنگ می گردد.

شاخه های شاخ گوزنی بسیار تیز و در هم تنیده است؛ به همین دلیل باید به درستی نصب گردد.

حفاظ شاخ گوزنی را از کجا خریداری کنید؟

وقتی می خواهید برای ویلا یا باغ خود حفاظ شاخ گوزنی بخرید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. برای خرید نرده شاخ گوزنی، شما باید به مرکزی مراجعه کنید که سابقه فروش انواع حفاظ های شاخ گوزنی را داشته باشد.
  2. برای خرید حفاظ به کیفیت آن توجه داشته باشید؛ نه قیمت حفاظ شاخ گوزنی! زیرا بسیاری از فراورینماینده ها، از میلگردهای نازک و بی کیفیت برای ساخت حفاظ استفاده می نمایند و این موضوع باعث می گردد حفاظ دیوار شما بی کیفیت باشد و بعد از مدتی از بین برود.
  3. مرکز خرید نرده شاخ گوزنی باید به مشتریان خود خدمات پس از فروش دهد و مسئولیت نصب حصار شاخ گوزنی خریداری شده را به عهده بگیرد.
  4. بهتر است حفاظ را از فراوری نماینده خریداری کنید؛ زیرا با حذف واسطه ها، قیمت حفاظ های شاخ گوزنی پایین تر می آید و خرید کردن از فراوری نماینده، برای شما به صرفه تر خواهد بود.
  5. مرکز معتبر برای خرید حفاظ باید در تمام شهرهای ایران، نمایندگی فروش داشته باشد و به کل ایران خدمت رسانی کند.
  6. مرکز خرید حفاظ، باید نمونه هایی از حفاظ شاخ گوزنی را به مشتری نشان دهد تا بتوانید با توجه به سلیقه خود، مدل حفاظ را انتخاب کنید.

در واقع با انتخاب یک مرکز معتبر برای سفارش نرده شاخ گوزنی یا درب آکاردئونی، مطمئن خواهید بود که حفاظ خریداری شده سالم است، ضریب امنیت حفاظ شما بالا است، به زودی از بین نمی رود و زنگ نمی زند.

  1. نصب درب آکاردئونی:

راه حل بعدی برای افزایش امنیت ویلا یا خانه باغ این است که پشت درب ورودی خانه، یک درب آکاردئونی نصب کنید.

درب آکاردئونی، شبیه به ساز آکاردئون است و به راحتی باز و بسته می گردد. به دلیل وجود لایه های فلزی و شکل ساخت حفاظ آکاردئونی، هیچ دزدی نمی تواند این دربها را باز کند و وارد خانه گردد. تنها راه عبور از حفاظ آکاردئونی، استفاده از دستگاه سنگ فرز است که سروصدای زیادی دارد.

پس برای افزایش امنیت ویلا، سوئیت یا خانه باغ، علاوه بر نصب حفاظ روی دیوار، نصب درب آکاردئونی در پشت درب ورودی ساختمان را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر به فکر قیمت درب آکاردئونی هستید، باید بدانید که این دربهای ضدسرقت هزینه بالایی ندارند و شما می توانید با بودجه متوسط، درب آکاردئونی را برای خانه خود تهیه کنید.

نصب درب آکاردئونی علاوه بر افزایش امنیت، جنبه دکوراسیون نیز دارد و به زیباتر شدن نمای بیرونی خانه شما یاری می نماید.

درب آکاردئونی نیز مدلها و شکلهای متفاوتی دارد و شما می توانید مدل موردنظر حفاظ آکاردئونی را با سلیقه خود انتخاب کنید.

معرفی یک فراوری نماینده حرفه ای در ایران

گروه کاوه کمپانی، یکی از سازندگان باسابقه و حرفه ای در زمینه ساخت انواع حفاظ است. کیفیت حفاظ های فراوری شده توسط صنایع فلزی کاوه، بسیار بالا است. قیمت محصولات این کارخانه بسیار مناسب و منطقی است.

اگر می خواهید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را برای ویلا یا باغ خود سفارش دهید،و یا سفارش درب آکاردئونی را دارید به سایت https://kaveh-company.com/ مراجعه کنید و مدل حفاظ دیوار و رنگ آن را انتخاب کنید. و یا با تلفن 02128421575 تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید وپس از آن بصورت رایگان کارشناس برای بازدید محل فرستاده میگردد، شرکت کاوه را می توان بزرگترین و معتبرترین شرکت فراوری نماینده انواع حفاظ های دیوار بوته ای، سرنیزه ای، نرده شاخ گوزنی، لیلیوم، درب آکاردئونی در کشور دانست که با داشتن تخصص لازم در این زمینه توانسته با کیفیت ترین حفاظ ها را برای انواع کاربری فراوری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3460

به "چگونه امنیت ویلا یا باغ خود را بیشتر کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه امنیت ویلا یا باغ خود را بیشتر کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید